کد خبر : 127
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394- 35: 20

“لغو ابلاغ” جانباز گیلانی در روز جانباز؛ هدیه ای از سوی آموزش و پرورش!

“لغو ابلاغ” جانباز گیلانی در روز جانباز؛ هدیه ای از سوی آموزش و پرورش!

یکی از جانبازان و نیروهای ارزشی گیلان که شاغل در آموزش و پرورش می باشد، به دلایل عجیبی “لغو ابلاغ” شد.

اختصاصی در گیلان /، یکی از جانبازان و نیروهای ارزشی گیلان که شاغل در آموزش و پرورش می باشد، به دلایل عجیبی “لغو ابلاغ” شد.

ماجرا از این قرار است که به مناسبت هفته معلم روز ۱۶ اردیبهشت امسال یکی از اساتید دانشگاه جهت سخنرانی خصوصی در نمازخانه این اداره دعوت شده بود و در آنجا از مقام علمی و شامخ شهید مطهری و اهمیت فرهنگ در جامعه سخن گفت.

این استاد دانشگاه در بین صحبتهایش اشاره کوتاهی هم به مذاکرات هسته ای داشته و با استناد بر آیات و روایت، روند پیشرو را نامطلوب دانست.

همین صحبت و جلسه بهانه ای برای آموزش و پرورش شد تا مقصر این سخنرانی را فرد مذکور بدانند و نوعی اقدام علیه دولت قلمداد کنند؛ که سرانجام وی را لغو ابلاغ نمودند!

این حکم در روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز به این جانباز گیلانی داده شده که در متن آن هیچ دلیل مشخصی برای لغو ابلاغ ذکر نشده است!

 

حال از آنجایی که اسناد تخلفات عجیب برخی از نیروهای آموزش و پرورش در نهادهای ذیربط موجود است، این سوال پیش می آید که چرا لغو ابلاغ تنها برای افراد ارزشی به کار برده می شود ولی کسانی که مسئله دار هستند به راحتی میتوانند در این اداره کل فرهنگی استان جولان دهند؟!

لازم به ذکر است که فرد مذکور در سن نوجوانی به جبهه رفته و در ۱۳ سالگی به درجه رفیع جانبازی نائل آمده و هم اکنون نیز جزء افراد خوش نام استان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

خدا به بقیه نیروهای ارزشی رحم کنه
آخه این داس اعتدال تا کی میخواد درو کنه؟!

رفتن به نوار ابزار