کد خبر : 3155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲:۰۱

لیست اصولگرایان به‌ زودی اعلام می‌شود/ سالم کار کردن نامزدها برای ما اصل است

لیست اصولگرایان به‌ زودی اعلام می‌شود/ سالم کار کردن نامزدها برای ما اصل است

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه این شورا در شهرستان‌های مختلف در حال تشکیل است، گفت: بخشی از نیروها روی اعلام گزینه‌ها در انتخابات کار می‌کنند.

به گزارش “درگیلان“، نظرعلی علیزاده در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) با برافراشتن پرچم اسلام آن را در کشور احیا کرد.

وی در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال اشاره کرد و افزود: اعتدالیون لیست نامزدهای انتخابات خبرگان را اعلام کردند.

علیزاده از وجود نامزدهای مشترک در لیست اصولگرایان و اعتدالیون گیلان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: تعدادی از نامزدهای اعتدالیون در مجلس خبرگان رهبری به طور قطعی در لیست اصولگرایان استان هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اصولگرایان در موضوع خبرگان رهبری حول محور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فعالیت‌ها را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: لیست نامزدهای اصولگرا درباره مجلس خبرگان رهبری به‌زودی اعلام می‌شود.

وی متذکر شد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم زیر نظر آیت‌الله یزدی افراد را برای مجلس خبرگان رهبری معرفی می‌کند.

علیزاده نقش رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و گروه‌های فعال اجتماعی در انتخاب افراد برای مجلس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: جریان نیروهای ارزشی، مؤمن، انقلابی و اصولگرا ائتلافی را در کشور و استان‌ها تشکیل دادند و بر این اساس شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان تشکیل شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه این شورا در شهرستان‌های مختلف در حال تشکیل است، خاطرنشان کرد: بخشی از نیروها روی اعلام گزینه‌ها در انتخابات کار می‌کنند.

وی خواستار شفاف‌سازی فضا با نقد منصفانه رسانه‌ها شد و اظهار کرد: نگران نقد از طرف دیگران نیستیم زیرا این امر در شفاف‌سازی فعالیت‌ها تاثیرگذار است.

*انتخابات متعلق به مردم است

علیزاده با تأکید براینکه انتخابات متعلق به مردم است، یادآور شد: نخستین هدف، گرم‌کردن فضای انتخاباتی و حضور تمام افرادی که می‌توانند رأی دهند در پای صندوق‌ها است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، مشارکت حداکثری را نشان‌دهنده پیروزی ملت دانست و بیان کرد: مردم در کنار مشارکت حداکثری گزینه‌هایی را که قبول دارند انتخاب می‌کنند و این انتخاب باید آگاهانه باشد.

وی سلامت انتخابات را یک اصل توصیف کرد و افزود: سالم کار کردن نامزدها در انتخابات برای ما اصل است.

علیزاده با بیان اینکه ملاک تنها رأی‌آوری نامزدها نیست، متذکر شد: انتخاب نامزدها توسط اصولگرایان دارای چارچوبی است و تطبیق افراد با ارزش‌های مورد قبول انجام می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Anna جمعه , 16 بهمن 1394 - 15:21

سلام علیکم

بسیار عالیست .خدا قوت سردار علیزاده…..

رفتن به نوار ابزار