کد خبر : 12905
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 55: 16

لیست شهردار رشت برای انتخابات شورا منتشر شد

لیست شهردار رشت برای انتخابات شورا منتشر شد

حامیان مردمی گفتمان عقلانیت و توسعه در سومین بیانیه خود فهرست کاندیداهای اصلح خود را معرفی کردند.

به گزارش گیلانستان، در این بیانیه آمده است:«همچنان که بیش از این وعده داده بودیم، فهرست نهایی کاندیداهای اصلح حامیان مردمی گفتمان عقلانیت و توسعه را پس از طی مراحلی مختلف به شهروندان عزیز رشت پیشنهاد می کنیم.

در دو مرحله پیشین، ابتدا فهرست ۴۳ کاندیدایی که از شاخص های اولیه تفکر توسعه برخوردار بودند اعلام شد و از ایشان خواستیم که جدول شفاف سازی را تکمیل و ارسال کنند.

در مرحله دوم بر اساس اطلاعات دریافتی و شاخص های مدنظر حامیان مردمی گفتمان عقلانیت و توسعه، ۲۳ نفر در سه گروه مختلف معرفی شدند و قرار شد کاندیداها امضاهای با هویتی جمع کرده تا بر اساس آن تصمیم گیری نهایی اتخاذ شد.

در نهایت حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه با توضیحات زیر فهرست نهایی کاندیداهای اصلی از دیدگاه این جریان را معرفی می کند:

۱- حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه به این باورند که رشت از دو سال پیش در مسیر توسعه قرار گرفته که آثار آن قطعا در شهر مشهود است. اگر اصلاحاتی باید در این مسیر انجام گیرد به این دلیل است که هنوز در اول راه توسعه مستقیم و ان شاءالله با حمایت مردم عزیز رشت این سیر تا انتها پیموده خواهد شد.

۲- حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه بر این باورند که همکاری شورایی توانمند و شهرداری خلاق و پرتلاش چون دکتر ثابت قدم می تواند رشت را همچنان در مسیر توسعه حفظ کند. بنابراین شهردار منتخب حامیان عقلانیت و توسعه در شورای چهارم دکتر ثابت قدم خواهد بود.

۳- همانطور که قبلاً گفته شد در انتخاب کاندیداهای نهایی به چند نکته مهم توجه ویژه ای شده است. نخست اینکه شورا، نهادی اجتماعی است و باید به دور از نزاع های سیاسی بماند. به همین دلیل حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه با تقسیم بندی که در بیانیه اول ارائه شد، افرادی را انتخاب کرده که در پنج حوزه مختلف تخصص داشته باشند: حوزه اقتصادی، حوزه سیاسی، حوزه فرهنگی، اجتماعی، حوزه مهندسی و زیرساخت و حوزه نظم و امنیت.

بر این اساس اسامی کاندیداهای اصلح حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه به این شرح است:

۱-اسماعیل حاجی پور (سیاسی-اجتماعی)

۲- دکتر رضا رسولی (مهندسی-شهرسازی)

۳- دکتر مختار جباری (فرهنگی-اجتماعی)

۴- جلال الدین محمد شکریه (اقتصادی-بازار)

۵- فاطمه شیرزاد (فرهنگی- رسانه)

۶- محمد محمودیان (اقوام)

۷- محمد حسین واثق کارگرنیا (نظم و ترافیک شهری)

۸- مظفر نیکومنش (نظم و امنیت اجتماعی)

۹- مهندس حسین سماکچی (مهندسی زیرساخت)

۱۰- مهندس حسین میربلوک (صنعت کشاورزی با تمرکز بر شهر خلاق خوراکشناسی)

۱۱- مهندس مهرداد ورزلدوست (جوانان و ورزش)

همچنین حامیان مردمی عقلانیت و توسعه آقایان احمد رمضانپور، مهندس مرتضی شگفت، مهندس محمد مهدی الطافی، اسماعیل عبداللهی، حسن کریمی کرنق،محمدحسن عاقل منش و خانم هلن حقدوست را نیز کاندیداهای شایسته ای برای حضور در شورای اسلامی شهر رشت می دانند.

حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه از مردم شریف رشت تقاضا می کند تا روز ۲۹ اردیبهشت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته و برای حمایت از مسیر توسعه رشت به کاندیداهای اصلح حامی گفتمان عقلانیت و توسعه رای دهند.

برای آشنایی با برنامه های این گفتمان و کاندیداهای مورد حمایت، از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری برنامه های سخنرانی در ستاد مرکزی حامیان مردمی گفتمان عقلانیت و توسعه واقع در میدان صیقلان برگزار خواهد شد که به شرح زیر است:

۱- روز یکشنبه ۲۴/۲/۹۶ سخنرانی و ارائه برنامه دکتر جباری و مهندس مهرداد ورزلدوست ساعت ۸ عصر

۲- دوشنبه ۲۵/۲/۹۶ سخنرانی الیاس حضرتی، نماینده مجلس شورای اسلامی همراه با سخنرانی و ارائه برنامه آقایان محمد محمودیان، مظفر نیکومنش و مهندس مازیار سماکچی ساعت ۳۰/۵ عصر

۳- سه شنبه ۲۶/۲/۹۶ سخنرانی دکتر حسن تامینی، نماینده مردم رشت در مجالس هشتم و نهم و سخنرانی و ارائه برنامه آقایان دکتر رضا رسولی، اسماعیل حاجی پور و مهندس حسین میربلوک ساعت ۷ عصر

۴- چهارشنبه ۲۷/۲/۹۶ سخنرانی و ارائه برنامه آقایان جلال الدین محمد شکریه، محمد واثق کارگرنیا و خانم فاطمه شیرزاد ساعت ۷ عصر با حضور ویژه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود.

منبع: گیل نگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار