کد خبر : 13097
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

لیست مجمع نیروهای انقلاب رشت مورد حمایت ماست/ کناره گیری قالیباف ارزشمند و موجب محبوبیت بیشترش شد

لیست مجمع نیروهای انقلاب رشت مورد حمایت ماست/ کناره گیری قالیباف ارزشمند و موجب محبوبیت بیشترش شد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: کناره گیری قالیباف از نامزدی در انتخابات پیش رو موجب محبوبیت بیشتر وی در بین انقلابیون و اصوالگرایان شده است.

به گزارش “گیلانستان “، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم اشکوری با اشاره به تفاوت تشکیلاتی لیست مجمع حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت با تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا)، اظهار داشت: لیستی را که مجمع نیروهای انقلاب اسلامی در شهر رشت و سایر شهرها داده اند از دوستان ما هستند اما با تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی(جمنا) تفاوت دارند.

وی با بیان اینکه ما در شوراهای شهر و روستا لیست خاصی نداده ایم اما از افراد مورد قبول حمایت می کنیم، افزود:  قرار بر این است که ما لیستی از خود ارائه نکنیم و آنچه که در رسانه ها به آن پرداخته شده تنها تشابه اسمی است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان ضمن تایید اسامی ذکر شده در لیست مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: برادران مجمع نیروهای انقلاب در تشکیلات خودی، ارزشی و اصولگرایی هستند و ما نسبت به آنها شناخت کافی داریم و مجمع آنها را نیز تایید می کنیم اما لیست آنها منحصر به خودشان بوده اما مورد حمایت ما است.

حجت الاسلام اشکوری با بیان اینکه ما شخصا لیستی را که مجمع نیروهای انقلاب ارائه کرده را حمایت می کنیم، اظهار کرد: ما مجمع نیروهای انقلاب را بعنوان یک تشکیلات جریان سیاسی، اصولگرا و ارزشی قبول داریم و از دوستان ما هستند اما لیست آنها مربوط به خودشان است و ربطی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ندارد.

وی همچنین به کناره گیری محمدباقر قالیباف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:  کناره گیری قالیباف از نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر تعهد، تاییدی بر ساز و کارهای جمنا است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ادامه داد: قرار بر این بود که نامزدهایی که باقی می مانند بعد از اینکه در مناظرات شرکت کردند و نتایج نظرسنجی ها به طیف آنها بیشتر گرایش و تمایل داشت، باقی بمانند و مابقی از دور انتخابات کناره گیری کنند.

حجت الاسلام اشکوری با بیان اینکه شورای مرکزی تصمیم گرفته که قالیباف به نفع رئیسی کناره گیری کند و جز تعهدات همه ی نامزدهای مورد حمایت جمنا بود، بیان داشت: جدای از ساز و کارهای جمنا، تشخیص قالیباف نیز بر این بوده که جریان انقلاب به نفع حجت الاسلام رئیسی کنار بکشد.

وی افزود: در نظرسنجی هایی که مشاهده کردیم وضعیت قالیباف خوب بوده اما حجت الاسلام رئیسی از محبوبیت و مقبولیت بیشتری برخوردار بوده است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر این نکته که یقینا حجت الاسلام رئیسی از وجود قالیباف در کابینه خود استفاده خواهد کرد و احتمال یقین می رود که قالیباف معاون اول دولت حجت الاسلام رئیسی باشد، متذکر شد: کار قالیباف بسیار ارزشمند بوده و محبوبیت وی در بین جریان انقلاب و اصولگرایان بیشتر شده و بسیاری از شخصیت های سیاسی از وی تشکر کرده اند که ما هم به نوبه خود از وی تشکر می کنیم./8دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار