کد خبر : 67166
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400- 24: 16

۱۱ نفر نهایی مشخص شد؛

لیست نهایی راهیان گام دوم انقلاب برای انتخابات شورای رشت + اسامی

لیست نهایی راهیان گام دوم انقلاب برای انتخابات شورای رشت + اسامی

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان گفت: لیست نهایی راهیان گام دوم انقلاب برای انتخابات شورای شهر رشت که از چند روز قبل قطعی شده بود اما به دلیل آخرین هماهنگی ها در هیئت رئیسه و همچنین فرا رسیدن زمان قانونی تبلیغات اعلام اسامی به امروز موکول شد.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا خانکشی پور سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب ا‌سلامی با اعلام این خبر گفت: این هیئت با توجه به خاستگاه دانشگاهی و اعضای صاحب نظر از فعالین سیاسی و اجتماعی خود از ابتدا مبنا را بر تعیین شاخص هایی از جمله تقوی، تعهد، تخصص، روحیه تعامل، دیدگاه برنامه محور و تحول گرایی همچنین تنوع سن، تجربه، ترجیح جوانی و کارنامه قرار دادیم و اساسا از گروه گرایی مشابه رفتار حزبی و سهم خواهی نظیر شرکت های سهامی پرهیز نمود.

سخنگوی راهیان اظهار داشت: روش خود اظهاری کاندیداها و امتیاز دهی اعضای راهیان از یک طرف انتخاب ۱۱ نفر نهایی را ویژه کرد و از طرف دیگر موجب شد بعضی از دوستان و همراهان و حتی اعضای راهیان که کاندیدای شورای شهر رشت هستند در فهرست نهایی قرار نگیرند.

خانکشی پور تاکید کرد: اولا از این بابت از همه دوستان که بسیار برای ما گرامی هستند عذرخواهی نموده و امیدوارم این فعالیت کارشناسانه موجبات دلخوری ایشان را فراهم نکرده باشد و از طرفی دیگر می توان این گونه فعالیت را از افتخارات کارنامه راهیان قلمداد نمود تا نتیجه کار هر چه بیشتر باور پذیر باشد.

خانکشی پور ابراز امیدواری کرد: توصیه راهیان که نتیجه یک بررسی صرفا کارشناسانه است اولا مورد رضایت و قبول حضرت حق قرار گرفته باشد و دوم مورد پذیرش خیل عزیز مردم شریف رشت باشد.

سخنگوی راهیان اسامی ۱۱ نفر کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱٫ محمد حسین واثق کارگرنیا
۲٫ سید حسین رضویان
۳٫ رضا عاشری منگوده
۴٫ مهرداد مهرگان
۵٫ خسرو قربانی
۶ مجید قصاب زاده
۷٫ محمد صادق اسلامی
۸٫ شمس اله شمسینی
۹٫ محسن سماکچی
۱۰٫ نادر حسینی
۱۱٫ مرتضی نجدی

سخنگوی این تشکل انقلابی در پایان اضافه کرد: اعلام فهرست راهیان جنبه مشورتی دارد و ما به عنوان کارشناسان معتمد مردم رشت نظر مشاورتی و توصیه ای خودمان را به قرار بالا اعلام کردیم و امیدواریم در صورت رای آوری این عزیزان ما و رای دهنده ها با رضایت از عملکرد ایشان حس خشنودی داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ راهیان گام دوم همچنین اولین برنامه حمایتی خود را در روز دوشنبه ساعت ۱۸ با حضور کاندیداها و اعضای راهیان برگزار خواهد نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار