کد خبر : 46822
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398- 54: 17

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان:

لیست نهایی راهیان گام دوم انقلاب در حوزه انتخابیه رشت اعلام شد/ دین‌داری، صداقت و شجاعت، ۳ شاخصه انتخاب افراد+ اسامی

لیست نهایی راهیان گام دوم انقلاب در حوزه انتخابیه رشت اعلام شد/ دین‌داری، صداقت و شجاعت، ۳ شاخصه انتخاب افراد+ اسامی

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم و بی بدیل مردم در انتخابات، گفت: باید افراد انقلابی برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

به گزارش گیلانستان هاجر تحریری نیک صفت پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این راهیان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: اصلاح جامعه از در سطوح مدیریتی سبب اصلاح سطوح پایین در جامعه خواهد شد.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی_گیلان در ادامه با بیان اینکه نقش مردم در قوه مجریه و انتخاب رییس جمهور، قوه مقننه و شورای شهر نقشی بی بدیل است افزود: در دوره قبل فرایند انتخاب و حمایت نهایی از کاندیدای مجلس تاکید بر روی نظرسنجی مردمی بود و این روش چندان صحیح نبود زیرا برخی افراد به دلیل شناخته تربودن و دارای تریبون بودن در جامعه شانس بیشتری در پیروزی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره انتخاب نهایی بر اساس شایستگی ها انجام شده است ادامه داد: ۱۳۲ نفر بر اساس شاخص های انقلابی و…در این مجموعه عضو شدند، طی مراحلی ۲۱نفر انتخاب و سپس در چندین مرحله این نظرسنجی انجام شد و این تعداد به ۱۲نفر کاهش یافت، این نظرسنجی در ۸نقطه رشت و شهرستان های تابعه انجام شد.

تحریری نیک صفت تصریح کرد: از بین این ۱۲ نفر، ۳نفر بر اساس شاخص هایی شامل فرمایش امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، پرسش و پاسخ و شفاف سازی شائبات این افراد در جمع راهیان گام انقلاب توسط خودشان و در نهایت تجربه اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی_گیلان که افرادی نخبه سیاسی و با تجربه هستند انتخاب شدند.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سیدعلی اقازاده، حسن کربلایی و مجید دلاور. ۳تن از افراد منتخب و مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند افزود: دین داری، صداقت، شجاعت و…از جمله شاخصه های انتخاب این افراد بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و آسیب های امروز مردم بدلیل انتخاب نادرست در قوه مجریه و مقننه است ادامه داد: امروز موظف هستیم از آبروی خود برای انتخاب و حمایت از افراد شایسته بگذریم.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی_گیلان از عدم نظارت نمایندگان بعنوان یکی از ضعف های بزرگ‌نمایندگان گیلان یاد کرد و افزود: تنها انتظار ما از این سه تن از اعضای منتخب گان دوم انقلاب هستند این است که در بررسی و پیشنهاد طرح و لوایح از تیم متخصص ما که در تمام بخش های علمی، سیاسی و…داریم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار