کد خبر : 12383
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396- 52: 22

لیست ۱۱ نفره نیروهای انقلابی برای انتخابات شورای رشت بر اساس نظر مناطق ۲۴ گانه و هیئت‌های اندیشه‌ورز تکمیل شد

لیست ۱۱ نفره نیروهای انقلابی برای انتخابات شورای رشت بر اساس نظر مناطق ۲۴ گانه و هیئت‌های اندیشه‌ورز تکمیل شد

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت از ارائه لیست ۱۱ نفری نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در راستای وحدت و انسجام بیشتر نیروها توسط این جبهه خبر داد.

به گزارش گیلانستان، رحمان کاشفی عصر امروز(پنجشنبه) در نشت خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تشکیل مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان در نیمه دوم سال ۸۶ اظهار کرد: حدود ۳۰۰ نفر از افراد تاثیرگذار مجمع یاران انقلاب اسلامی استان را تشکیل دادند و اساسنامه آن به تصویب رسیده است.

وی به گسترش فعالیت مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: شهر رشت به ۲۴ منطقه تقسیم شده و در هر کدام از مناطق این شهر مجمع یاران انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت با بیان اینکه پنج نفر به عنوان شورای مرکزی در هر کدام از مناطق شهر رشت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: دو نفر از نخبگان به عنوان مشاور در کنار شورای مذکور هستند و در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر رشت و ریاست جمهوری ورود کردیم.

 

کاشفی از معرفی لیست ۱۱ نفری نامزدهای منتخب جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت در هر کدام از مناطق ۲۴گانه این شهر خبر داد و بیان کرد: لیست‌های مذکور را جمع آوری نمودیم و پس از بررسی های لازم، در مجموع تعداد ۱۵ نفر نامزد برای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت مشخص شدند و چهار نفر از این تعداد ذخیره هستند.

وی، تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در مناطق ۲۴گانه شهر رشت را از فعالیت‌های مجمع یاران انقلاب اسلامی این شهر عنوان کرد و گفت: هیأت اندیشه‌ورز جوانان با فراخوانی ۴۰۰ نفر از جوانان و هیأت اندیشه‌ورز بانوان، طلاب و پیشکسوتان نیز در شهر رشت تشکیل شده است.

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و حامیان مردم رشت با اشاره به اینکه انتخاب نامزدهای شورای اسلامی شهر رشت در این دوره از انتخابات از پایین به بالا است، خاطرنشان کرد: در دو دهه گذشته نامزدها برای عضویت در شورای اسلامی شهر رشت از بالا به پایین معرفی می‌شدند.

کاشفی به معرفی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت با تفکر ارزشی توسط جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت اشاره کرد و یادآور شد: امر مذکور به طور نسبی است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت در امر انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: حمایت از نامزدی آیت‌الله رئیسی و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌کاری ما است و پس از برگزاری آخرین مناظره فرد منتخب را معرفی می‌کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت متذکر شد: ارائه لیست ۱۱ نفری نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در راستای وحدت و انسجام گروهی انجام شده و این امر تا حدودی تحقق پیدا کرده است و ان شاالله در ایام رسمی تبلیغات، اسامی این لیست را رسانه ای و به مردم معرفی می کنیم.

کاشفی در پایان از تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان مردم رشت خبر داد و گفت: آقای مجتبی امین را به عنوان مسئول این کمیته معرفی نمودیم و رسانه ها می توانند اخبار این جبهه را از ایشان دریافت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار