کد خبر : 6806
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

ماجرای تلخ “فتنه ۸۸” باید مرتب تکرار و بازخوانی شود

ماجرای تلخ “فتنه ۸۸” باید مرتب تکرار و بازخوانی شود

امام جمعه املش گفت: ماجرای تلخ فتنه سال ۸۸ آن‌قدر باید گفته و تکرار و بازخوانی شود تا همه به عمق این فتنه بزرگ پی ببرند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای للیم بخش مرکزی املش اظهار داشت: برخی از سیاسیون ما هنوز فرق بین مخالف و معاند را نمی‌دانند و به اشتباه هر دو را یکی فرض می‌کنند.

امام جمعه املش گفت: در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) مبارزه با معاندین بسیار تأکید شده است و شهدای ما هم با تأسی از این سیره با دشمنان دین خدا جنگیدند. شهدای ما انسان‌های وارسته‌ای بوده که از فضایل اخلاقی بالایی برخوردار بودند و همین برخورداری از فضایل اسلامی و انسانی بود که در نبرد با دشمن، نیروهای تحت امر فرماندهان در عملیات‌ها بی‌چون و چرا امر فرمانده را اجرا می‌کردند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران امام خمینی(ره) دین اسلام را یک بار دیگر احیاء کرد و کرامت انسانی را که در زیر سُم غرب‌زدگان در حال له‌شدن بود، برای جامعه انسانی و ایرانی هدیه آورد. کلام امام راحل برای مردم حجیت داشت همانگونه که اکنون کلام مقام معظم رهبری برای مردم حجیت دارد. این برای جامعه اسلامی ایران بسیار ارزشمند است.

صفری افزود: همه ما باید با احکام و معارف دین مبین اسلام به‌خوبی آشنایی داشته، از آموزه‌های دین در امور دنیا و آخرت بهره ببریم تا مایه رشد و تعالی خویش و جامعه اسلامی را فراهم سازیم و پایبندی به اصول و ارزش‌های دین و رعایت بایدها و نبایدهای دین بسیار تأکید شده است.

امام جمعه شهرستان املش تاکید کرد: ماجرای تلخ فتنه سال 88 آن قدر باید گفته و تکرار و بازخوانی شود تا همه به عمق این فتنه بزرگ پی ببرند چرا که رد پای آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان و بعضی از سفارتخانه‌های خارجی در این فتنه به خوبی آشکار است.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار