کد خبر : 25858
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397- 24: 13

ماجرای خوردن گربه در جنوب ایران چیست؟

ماجرای خوردن گربه در جنوب ایران چیست؟

انتشار تصویر غذایی عجیب که برخی مدعی شدند آن غذا، گربه‌ای است که توسط مردم جنوب ایران خورده می‌شود، موجی از واکنش‌ها را در پی داشت.

بخشدار قرقری با اشاره به اینکه سخنان یک خبرنگار کذب و از روی بی اطلاعی بوده است، افزود: استفاده مردم بخش قرقری از گوشت گربه تکذیب می‌شود.

به گزارش گیلانستان، یک خبرنگار در روزهای اخیر با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در منطقه سیستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می‌کنند.

انتشار این مطلب موجب رنجش خاطر مردم سیستان بلوچستان شده و واکنش های زیادی را از جانب کاربران فضای مجازی استان در پی داشته است.

عکس منتشر شده توسط حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما و ادعای خوردن گوشت گربه در سیستان وبلوچستان

ماجرای خوردن گربه در جنوب ایران چیست؟

اردشیر ارباب‌زهی، در همین رابطه  اظهار داشت: تمام حرف‌های این خبرنگار کذب محض و ناشی از بی‌اطلاعی وی بوده است.

بخشدار قرقری افزود: در بی‌اطلاعی وی همین بس که شهرستان هیرمند را به عنوان یک روستا فرض کرده و اطلاع نداشته که هیرمند یک شهرستان مجزا و دارای فرمانداری جداگانه است.

ارباب‌زهی خاطرنشان کرد: مردم دارالولایه سیستان در دینداری شهره آفاق هستند پس چطور ممکن است در ماه رمضان با گوشت گربه افطار کنند؟!

بخشدار قرقری خاطرنشان کرد: هر چند سیستان با مشکلات زیادی روبرو است اما دولت، خیران و نهادهای حمایتی اجازه نخواهند داد که این شرایط اسفبار برای مردم رخ داد و تمام این حرفها توهین به مردم است و از زبان هیچ انسان عاقلی شنیده نمی شود.

دهیار روستای ملادادی  اظهار داشت: حرف‌های این آقای خبرنگار از پایه بی اساس و دروغ است.

وی تصریح کرد: ما در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد؛ در ضمن مردم اینجا خودشان دامداری می‌کنند و افراد بی بضاعت هم تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد هستند.

یکی از خبرنگاران محلی زابل روز گذشته با حضور در مناطق ذکر شده، این موضوع را به شدت تکذیب کرد و در پاسخ عکس یادشده، تصویر زیر را منتشر کرد:

ماجرای خوردن گربه در جنوب ایران چیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار