کد خبر : 13110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

ماجرای گریه استاندار شهید برای قلب امام خمینی(ره)

ماجرای گریه استاندار شهید برای قلب امام خمینی(ره)

گفت: دیروز جمعی از آقایان خدمت امام بوده اند و گفته اند: انصاری کفایت استانداری را ندارد و شکایت مرا نزد ایشان برده اند.

به گزارش گیلانستان، شهید علی انصاری متولد سوم خرداد ۱۳۲۳ در شهرستان رودسر و قائم مقام استاندار خراسان و سپس استاندار گیلان تا سال ۱۳۶۰ بود. شهید علی انصاری در ساعت ۷ صبح روز ۱۵ تیر ۱۳۶۰۰ توسط عوامل سازمان منافقین با اصابت ۱۱ گلوله به همراه معاون عمرانی خود محمد نورانی به شهادت رسید.

خاطرات و خصوصیات شهید علی انصاری در کتاب استاندار آسمانی به چاپ رسیده است. در بخشی از این کتاب همسر شهید انصاری داستان گریه شهید برای قلب امام خمینی(ره) را تعریف می‌کند: «یک روز صبح ساعت۷ وقتی وارد اتاق ایشان شدم،متوجه شدم که آقای انصاری صبحانه نخورده(…)فهمیدم که ناراحت و مکدر است(…) متوجه شدم دارد گریه می کند!

خیلی تعجب کردم. از او پرسیدم: آقای انصاری شما و گریه؟؟!!

همین طور که به صورت من نگاه می کرد، گفت: دیروز جمعی از آقایان خدمت امام بوده اند و گفته اند: انصاری کفایت استانداری را ندارد و شکایت مرا نزد ایشان برده اند. “من اصلا برایم مهم نیست که اینجا باشم یا نباشم.” پست استانداری به هیچ وجه ارزشی برایم ندارد. پرسیدم پس برای چه گریه می کنی؟ ایشان پاسخ داد:گریه من برای قلب امام است. این بی انصاف ها می دانند که قلب امام مشکل دارد. به جای اینکه خبرهای خوش بدهند، خبرهای مایوس کننده و تاثر برانگیز که قلب ایشان را آزار می دهد به ایشان رسانده اند. اشک من به خاطر قلب و دل امام است.»/شهدای ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار