کد خبر : 10365
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395- 09: 20

مسئولان هرگز سیره شهدا را از یاد نبرند

مسئولان هرگز سیره شهدا را از یاد نبرند

مادر شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود یوسفی با بیان اینکه توقع و انتظاری از هیچ کس برای خود و خانواده‌ام نداشته و ندارم، گفت: فقط و فقط خواهش می‌کنم مسئولان سیره شهدا را همواره به خاطر داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، کبری رضازاده مادر شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود یوسفی در گفت‌وگویی اظهار داشت: جوانان مومن و انقلابی نقش اصلی را با تبعیت از مقام معظم رهبری در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دارند.

وی با اشاره به سیره شهیدان یوسفی، افزود: فرزندانم را تقدیم اسلام ناب محمدی(ص) کردم و بسیار خوشحالم که بزرگترین سرمایه‌های زندگی‌ام که همین فرزندان بودند را تقدیم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردم.

مادر شهیدان یوسفی با بیان اینکه از مسئولان انتظار داریم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند، گفت: فتنه ۸۸ با بصیرت ملت و تبعیت از ولایت فقیه ناکام ماند و فتنه‌گران نتوانستند به اهداف شومشان برسند.

رضازاده با اشاره به شور و اشتیاق فرزندانش برای اعزام به جبهه، تصریح کرد: توقع و انتظاری از هیچ کس برای خود و خانواده‌ام نداشته و ندارم ولی فقط و فقط خواهش می‌کنم مسئولان سیره شهدا را همواره به خاطر داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در ۱۳ اردیبهشت ۸۰ در منزل شهیدان یوسفی در پیربازار رشت، اظهار داشت: تنها خواسته پدر شهیدان یوسفی در این دیدار احداث و نوسازی مسجد پیربازار بود که معظم‌له دستور فرمودند و این کار بزرگ و معنوی اجرایی شد.

مادر شهیدان یوسفی با بیان اینکه پروژه نفوذ دشمن با تبعیت محض مسئولان از ولایت فقیه و توجه به سیره شهدای دقاع مقدس و انقلاب اسلامی ناکام می‌ماند، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به‌دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم است.

به گزارش تسنیم شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود سه شهید خانواده یوسفی هستند که به‌عنوان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس به دفاع از ولایت فقیه و میهن اسلامی پرداختند و هر سه عزیز به شهادت رسیده و گل‌های معطر و ماندگاری در بوستان ولایتمداری شدند.

خانواده شهیدان یوسفی دارای شش فرزند پسر بود که همه آنان افتخار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشته و سه نفر از این عزیزان نیز مدال شهادت را بر سینه دارند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار