کد خبر : 26353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

مالک سپیدرود خود را به باندهای فوتبال و فرصت طلبان وصل کرده است/ عده‌ای فقط شعار می‌دهند و یک ریال تاکنون برای این تیم هزینه نکرده‌اند

مالک سپیدرود خود را به باندهای فوتبال و فرصت طلبان وصل کرده است/ عده‌ای فقط شعار می‌دهند و یک ریال تاکنون برای این تیم هزینه نکرده‌اند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه در چنین اوضاع حساسی عقلای شهر رشت موظفند به تعهدات خود نسبت به تیم سپیدورد رشت عمل کنند گفت:‌ این تیم در چنبره باندهای قدرت در حال نابودی است.

به گزارش گیلانستان، جبارکوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ تیم ریشه‌ای و پرطرفدار سپیدرود رشت این روزها اسیر باندبازی‌های افراد فرصت‌طلبی شده که کمر همت به نابودی این تیم بسته‌اند بنابراین عقلای شهر رشت باید هرچه سریع‌تر قدرت جولان را از این سودجویان بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان سپیدرود را از تیم‌های بسیار ریشه‌دار استان نامید و افزود:‌ پس از ورود این تیم به لیگ برتر فوتبال که موجی از شادمانی را در بین اهالی ورزش به‌ویژه مردم رشت پدید آورد افرادی قدرت طلب و سوءاستفاده‌گر به سرعت به قصد غنیمت‌خواهی وارد میدان شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه این افراد تیم را به نفع خود مصادره کرده‌اند بیان داشت:‌ پس از این اتفاقات ناگوار که در خلال کم‌توجهی مسئولان گیلان به این تیم اتفاق افتاد،‌ تیم محبوب سپیدرود رشت به جای پیشرفت به پایگاهی سیاسی و باندی برای برخی افراد قدرت‌‌طلب تبدیل شد.

کوچکی‌نژاد ضمن تأکید بر این مطلب مهم که این افراد نه از فوتبال سررشته‌ای دارند و نه ‌حتی خود را در مقابل این تیم متعهد می‌دانند گفت: تنها دلیلی که باعث شده چنین افرادی اطراف تیم سپیدرود رشت جمع شوند سهم‌خواهی و مصادره آن به نفع شخصی خود و اطرافیانشان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به باندبازی و فامیل‌بازی‌های سودجویان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ این افراد نه‌تنها تا این لحظه هیچ کمکی به تیم سپیدرود رشت نکرده‌اند بلکه فقط می‌خواهند از موقعیت ویژه این تیم در بین هواداران پرشورش برای مقاصد شوم خود استفاده کنند.

‌کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بارها از وی جهت معرفی اشخاصی برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه سپیدرود درخواست شده است عنوان کرد: بنده همیشه از این کار امتناع کرده‌ام زیرا معتقدم برای اینگونه امور مهم تنها باید از بدنه ورزش و اهالی فوتبال استان برای این تیم تصمیم‌گیری شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان فامیل‌بازی و بازی دادن نزدیکان و آشنایان را نتیجه رفتارهای برخی افراد غیرمتعهد در تیم سپیدرود رشت ‌دانست و افزود: بنده در تمام این مدت با وجود علاقه بسیار شدیدی که به این تیم و سرنوشت آن دارم حتی یک مورد هم اقدام به معرفی شخص یا فردی خاص نکردم.

نماینده مردم رشت در مجلس یکی از اشتباهات مالک تیم سپیدرود را وصل شدن وی به این باندها بیان کرد و گفت:‌ جنجال‌سازی‌های افراد پشت‌ پرده همیشه برای فوتبال گیلان مشکلات و آسیب‌های فراوانی به بار آورده به طوری‌که مقصر اصلی ایجاد تعارضات فعلی در سپیدرود همین افرادند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به این نکته که هواداران سپیدرود رشت به این قضایا معترضند و کسی توجهی به آنان ندارد عنوان کرد:‌ مجموعه عقلای شهر رشت در چنین موقعیت حساس و ویژه‌ای باید به داد فوتبال گیلان و تیم سپیدرود رشت برسند و باید به وظایف و تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رایزنی‌های انجام شده وی با استاندار گیلان سخن گفت و تصریح کرد:‌ بنده در صحبت‌هایی که با استاندار گیلان داشتم از ایشان خواستم برای خارج شدن این تیم مردمی از مشکلات موجود کمک کند و خودش را از این میدان کنار نکشد.

وی با تأکید بر اینکه افراد سوء استفاده‌گر در سپیدرود رشت در حال حاضر در باتلاقی که خود پدید آورده‌اند گیر افتاده‌اند گفت:‌ بنده با فرماندار رشت،‌ مسئولان هیئت فوتبال گیلان و مدیرکل تربیت‌بدنی گیلان بارها صحبت کرده‌ام که عزم خود را برای پاک کردن حاشیه‌های مخرب این تیم جزم کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان موفقیت سپیدرود رشت را در مسیری که هوادارانش آروزی آن را دارند را در گرو خلاصی از حاشیه‌ها دانست و ابراز داشت:‌ بنده نمی‌دانم این شخصی که هم‌اکنون مالک این باشگاه است واقعاً مالک است یا خیر فقط می‌گویم دعواهای شخصی باید هرچه سریع‌تر تمام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس از نگرانی‌های خود برای آینده تیم فوتبال سپیدرود رشت سخن گفت و اظهار داشت:‌ بنده از سال‌های قبل تاکنون به همراه هواداران پرشورش قدم به قدم با این تیم ریشه‌دار و محبوب همراه بوده‌ام و تا جایی‌ که امکان داشته از هیچ کمکی مضایقه نکرده‌ام.

کوچکی‌نژاد نجات تیم سپیدرود از چنبره باندهای قدرت را خواست همه هواداران متعصب و فوتبال دوستان گیلانی دانست و تصریح کرد:‌ امیدوارم با خروج این‌گونه افراد که هیچ کمکی به این تیم نکرده‌اند افرادی فوتبالی و سرمایه‌گذاران واقعی برای پیشرفت سپیدرود وارد مجموعه این تیم شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه در صورت ادامه این وضعیت در تیم سپیدرود مراتب اعتراض خود را به وزیر ورزش خواهم رساند گفت‌:‌ معتقدم اگر افرادی واقعاً می‌خواهند به قصد کمک به تیم وارد این باشگاه شوند باید فایده و آورده مناسبی نیز برای سپیدرود داشته باشند.

وی طرح این ادعاها توسط برخی افراد مبنی بر اینکه ما برای سپیدرود هزینه کرده‌ایم را تنها در حد یک شعار ارزیابی کرد و افزود:‌ این افراد حتی یک ریال هم برای موفقیت سپیدرود رشت رشت هزینه نکرده‌اند در حالیکه با طرح شعارهای رنگارنگ فقط اسم و نام خودشان را به این تیم تحمیل کرده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان موفقیت باشگاه سپیدرود رشت را آرزوی قلبی خود و همه هواداران متعصب شهر رشت دانست و افزود:‌ امیدوارم به‌زودی دست افراد منفعتطلب از این تیم قطع شود و با در اختیار گرفتن سکان هدایت توسط دلسوزان و اهالی واقعی فوتبال سپیدرود به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار