کد خبر : 9800
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

مالیات ویلاسازان را بیشتر کنند تا مراتع گیلان نابود نشود/ دو سال است برای حل مشکل خوزستان اعلام آمادگی کرده ایم

مالیات ویلاسازان را بیشتر کنند تا مراتع گیلان نابود نشود/ دو سال است برای حل مشکل خوزستان اعلام آمادگی کرده ایم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب ااسلامی گفت: دولت به جای گرفتن مالیات از فقرا از ویلاسازانی که جنگل های گیلان را نابود می کنند مالیات بیشتری بگیرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از ۸دی، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در دهمین

مجمع بسیج استان گیلان در سالن اجتماعات ناجا اظهار داشت: کشور امروز در نظریه اداره ی جوامع بشری یک خلا دارد.

وی با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد که مسیر خطای نظریه دموکراسی یک قرن قبل را دنبال کند تصریح کرد: خروجی این نظریه آنچه در آمریکا اتفاق می افتد است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دستان ما برای پیاده سازی نظریه اسلام و انقلاب باز نبوده است افزود: سنگ اندازی های زیادی توسط قدرت های مسلط دنیا که ابزار ثروت رسانه و حکومت های منطقه را در دست داشتند انجام شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحریم ها و جنگ فرهنگی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: موانع زیادی بر سر راه نظریه سازی اسلام قرار داشت، دست های مزاحم خارجی در این راه قوی و زیاد بوده اند.

وی به بیش از ۷۰-۸۰ سال نظریه دموکراسی غربی که به طور کامل با دستان باز در آمریکا پیاده شد گفت: آنها تئوری و نظریه خود را با دستان باز در کشور خود پیاده کردند و به جاهای دیگر هم تحمیل کردند.

معاون فرهنگی سپاه، خروجی این نظریه را حکمران هایی دانست که یکی به اختلاس، فساد مالی و دیگری به تجاوز نوامیس محکوم است.

وی علت انتخاب شدن رئیس جمهور منتخب آمریکا را بیان حقایق دانست و تأکید کرد: رئیس جمهور منتخب آمریکا حقایق آمریکا را گفت و علت انتخاب شدنش هم همین گفتن حقیقت بود، وی بیان کرد که عمر تمام زیر ساخت ها تمام شده و نیاز به بازسازی دارند. این واقعیت های اجتماعی آمریکا است.

سردار نقدی با بیان اینکه اکثر اخبار آمریکا سانسور میشود و به دست ما نمی‌رسد خاطر نشان کرد: منبع خبری آنها خود رسانه های آمریکاست و دست خودشان است. این نتیجه پیاده سازی تفکر دموکراسی آمریکا است.

وی به بدهی ۲۰ هزار میلیارد دلاری خارجی و ۲ هزار میلیارد دلاری داخلی آمریکا به مردم خودش گفت: این نشان دهنده ی اقتصاد شکست خورده ی آمریکاست.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه قوی ترین متحد آمریکا انگلستان است گفت: مردم لندن ۲ میلیون امضا برای صدور حکم ممنوعیت رئیس جمهور آمریکا به انگلستان جمع کردند.

سردار نقدی با باین اینکه آمریکا ۴۰ سال به دنبال جهانی شدن بود اظهار کرد: اکنون نیز میخواهد ۱۰۰۰ روزه مشکل تولید را حل کند، یک قرار داد ساده در ساختمان سازی ۳ ماه طول کشید بعد اقتصاد کشور با تمام چالش ها چگونه ۱۰۰ روزه درست خواهد شد؟

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه امروز باید به فکر راه چاره برای کشور باشیم متذکر شد: دموکراسی و مردم سالاری دینی به معنی مشارکت مردم در تمام مقاطع کشور است.

نقدی با اشاره به حدیث «کلّکم راع و کلّکم مسؤول عن رعیّته» تأکید کرد: مردم باید همواره حضور داشته باشند، چه کسی دوست ندارد از مشارکت مردم نه بعنوان منافع شخصی و گروهی بلکه به نفع منافع ملی استفاده کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه کسی که به دنبال منافع شخصی است از حضور و مشارکت مردم وحشت دارد بیان کرد: اگر بدنبال اجرای نظریه مردم سالاری دینی هستیم باید از مشارکت مردم استفاده کنیم و باید مجریان باور کنند با حضور مردم هیچ مشکلی زمین نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه دیگر مسئله ای به سنگینی و بزرگی دفاع مقدس نیست گفت: با اینکه انقلاب ما بین ایران و قدرت های دنیا بود اما با حضور مردم به پیروزی رسید، اعتقاد به خدا و حضور مردم حلال هر مشکلی است.

نقدی به مشکل مدیریت پسماند در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امروز اگر مسئله ی حل مشکل محیط زیست مطرح است همه ی مردم باید حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: بنده وقتی ۱۸ سالم بود مسئول اطلاعات استان گیلان بودم اما امام با مطرح کردن اطلاعات ۳۶ میلیونی گفت، همه ی مردم چشم و گوش نظام هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه مدیری که دغدغه اش این است شرکت پسر دایی اش بسته نشود از مشارکت مردم خشنود نیست یادآور شد:  حضور مردم سد راه این افراد خواهد شد، راهکار مشکلات باید بر اساس آنچه مصلحت مردم است شناخته شود. آنکه میخواهد باشگاه نفتی تأسیس کند و اگر از دستش رفت باز نفت در دست خودش باشد به حرف مردم گوش نمیکند.

وی به اهداف مجمع بسیج اشاره کرد و افزود: این مجمع و نظایر آن جایی است که این فکرها باید شکل بگیرد و به مدیران و مسئولان این باور را القا کند که مردم برای مشکلات راه حل دارند و اگر این حرف ها شنیده شود موانع برداشته می شود.

معاون فرهنگی سپاه به گرفتن مالیات های سنگین اشاره کرد و اظهار داشت: به جای گرفتن مالیات از فقرا از ویلاسازان مالیات سنگین بگیرند تا مانع نابودی جنگل های گیلان شود، اینها برای سالی ۵ شب در ویلا ماندن زمین و مراتع مردم گیلان را نابود می کنند.

نقدی به روش های نادرست شهرسازی انتقاد کرد و گفت: این روش ها ایراد دارد اما با این حال ما درحال توسعه ی شهری هستیم، همه مردم باید در صحنه حضور پیدا کرده و اعتراض کنند. اینگونه میتوان مشکلات را حل کرد.

معاون فرهنگی سپاه وجود چنین مجامعی را فرصت  خوبی دانست و خاطر نشان کرد: یک مسئول دلسوز است حرف شما را گوش میکند و آن مسئولی که دلسوز نیست را بگذارید کنار و کسی را بیاورید تا از ظرفیت بسیج استفاده کند.

نقدی با بیان اینکه چند سال قبل که مسئله ی آلودگی هوا در خوزستان مطرح شد بسیج برای حل مشکل اعلام آمادگی کرد افزود: برای نخستین بار به دولت نامه نوشتیم و اعلام آمادگی کردیم که حاضریم با اصلی ترین موضوع یعنی نیروی انسانی این مسئله را حل کنیم اما تاکنون از این ظرفیت استفاده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار