کد خبر : 34552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

ماموریتی که اگر فرمانداران و بخشداران در آن موفق نشوند، بلافاصله پس از سفر روحانی عزل خواهند شد!!+ جزئیات

ماموریتی که اگر فرمانداران و بخشداران در آن موفق نشوند، بلافاصله پس از سفر روحانی عزل خواهند شد!!+ جزئیات

سهمیه ای که برای هر دهیار در نظر گرفته اند، حداقل 7 نفر می باشد و همچنین تمامی روسای ادارات و سازمانهای شهرستانها نیز موظف به حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حسن روحانی با سفر به استان گیلان می بایست در ورزشگاهِ دو سه هزار نفری تختی لاهیجان به سخنرانی بپردازد. آنقدری که حضور مردم و جمعیت زیاد در ورزشگاه برای دولت و استانداری اهمیت دارد و موضوعی حیثیتی شده است، افتتاح راه آهن برایشان چندان مهم نیست و استرسی ندارد!

بر همین اساس به تمامی فرمانداران و بخشداران سراسر استان ماموریتی داده شده و باید هرطور که شده تعدادی از مردم شهرستان خود را سوار بر اتوبوس و راهی ورزشگاه لاهیجان نمایند.

طبق گزارشات واصله سهمیه ای که برای هر دهیار در نظر گرفته اند، حداقل 7 نفر می باشد و همچنین تمامی روسای ادارات و سازمانهای شهرستانها نیز موظف به حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور شده اند.

برای فشار به دستگاه ها و ادارات نیز افرادی در ورزشگاه در نظر گرفته شده اند که از آنان حضور و غیاب کرده و به مقامات بالاتر حضور یا عدم حضور کارمندان و مدیران ادارات را جهت تشویق یا تنبیه گزارش دهند!

در صورتی که فرمانداران و بخشداران بتوانند بیشترین آمار را در همراه کردن مردم و ادارت زیرمجموعه خود از آن خود نمایند، تا پایان دولت ابقا و بر صندلی خود با خیال راحت خواهند نشست ولی اگر در این ماموریت کوتاهی کرده و آمار پایینی از خود نمایش دهند، بلافاصله پس از سفر رئیس جمهور از سمت خود برکنار و عزل خواهند شد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار