کد خبر : 54188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

جهت بازگشت به محل اصلی خدمت؛

ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار در گیلان پایان یافت

ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار در گیلان پایان یافت

به گزارش گیلانستان، در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری گیلان به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد. بر این اساس رحمان کاظمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رودسر و لیلا جهانیان بخشدار مرکزی لنگرود به آموزش و پرورش

به گزارش گیلانستان، در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری گیلان به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد.

بر این اساس رحمان کاظمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رودسر و لیلا جهانیان بخشدار مرکزی لنگرود به آموزش و پرورش و نیز فرشاد شریفی بخشدار رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر به شرکت برق که محل اصلی خدمت‌شان است؛ بازگشته و آنجا به انجام وظایف محوله می‌پردازند.

قابل ذکر است هفته آینده نیز شمار دیگری از نیروهای مامور شاغل در استانداری گیلان و فرمانداری ها ، به محل اصلی کار خویش برمی‌گردند.

این روند تا رسیدن جایگاه استانداری گیلان به چارچوب های تعیین شده از سوی وزارت کشور، ادامه دارد.

قابل ذکر است اوایل هفته جاری و طبق ابلاغیه استانداری گیلان؛ مدیران تا سطح بخشدار و معاون فرماندار که از دستگاه ها و سازمان های دیگر مامور به خدمت شده‌اند ، نمی توانند در پست خود باقی بمانند و باید در محل کار اصلی خود به انجام وظایف محوله بپردازند.

گیلان از نظر استفاده از مدیران مامور به خدمت، رتبه سوم را بین استان های کشور دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار