کد خبر : 14057
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396- 28: 1

ما از این برخوردها پیش از این هم دیده‌ایم/ لیست امید هر ایرادی که داشت، جلوی سهم خواهی عده ای را گرفت

ما از این برخوردها پیش از این هم دیده‌ایم/ لیست امید هر ایرادی که داشت، جلوی سهم خواهی عده ای را گرفت

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: لیست امید هر کم و کاستی که داشته باشد حاصل خرد جمعی است و اگر انتقادی بود نباید در ایام انتخابات چنین از پشت خنجر می زدند و امروز حق به جانبانه دوباره سخن بگویند.

به گزارش گیلانستان، محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که  از اعضای شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان است در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به چگونگی حضورش در این شورا گفت: با تصویب شورای عالی اصلاح‌طلبان کشور مبنی بر حضور یک نماینده به نمایندگی از فراکسیون امید در شورای اصلاح‌طلبان استان‌ها با حکم دکتر عارف در این شورا حضور داشتم.

دکتر حسنی در واکنش به انتقادات صورت گرفته از سوی مهندس جعفر زاده  به لیست امید گفت: عده‌ای خارج از جریان اصلاح‌طلبی می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند. در دوران انتخابات هم شاهد بودیم که همان‌هایی که مدیون جریان اصلاح‌طلبی بودند با ارائه لیست‌های موازی به این جریان در انتخابات ضربه زدند.

دکتر حسنی افزود: ما از این برخوردها پیش‌ازاین هم دیده‌ایم به‌خصوص هنگامی‌که عده‌ای ما را در فراکسیون امید و انتخاب دکتر عارف برای ریاست مجلس تنها گذاشتند. از آن‌ها بپرسید اسم این کارها را مردم چه خواهند گذاشت؟

ایشان در تمام این سال‌ها حتی یک‌بار خود را اصلاح‌طلب ننامیده و این عنوان را نپذیرفته است. شاید اگر آن روز که ایشان امضای میثاق نامه اصلاح‌طلبان را برای ورود به لیست امید مجلس نپذیرفت اصلاح‌طلبان نجابت نمی‌کردند و آن را به گوش مردم می‌رساندند شاید ایشان این‌قدر رای نمی‌آوردند و اگر آن روز که ایشان از لیست امید به مجلس راه یافت و به جای حضور در فراکسیون امید،  فراکسیون مستقلین را تشکیل دادند، بزرگان اصلاح‌طلبی این خلاف اخلاقی و تعهدی او را به گوش موکلانش می‌رساندند امروز ایشان طلبکار جریان ریشه‌دار اصلاحات نبودند.

عضو اصلاح‌طلب مجلس در ادامه گفت: موضوعات درون جریانی اصلاح‌طلبی به اصلاح‌طلبان مربوط است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای خارج از جریان اصلاح‌طلبی هنگامی‌که منافعشان تامین نشد برای ما خط و نشان بکشند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به روند تصمیم‌گیری در شورای اصلاح‌طلبان گفت: لیست امید هر کم و کاستی که داشته باشد حاصل خرد جمعی است و اگر انتقادی بود نباید در ایام انتخابات چنین از پشت  خنجر می‌زدند و امروز حق به جانبانه دوباره سخن بگویند.

‌عضو شورای اصلاح‌طلبان در پایان گفت:  لیست امید هر ایرادی که داشت بزرگ‌ترین حسن آن این بود که جلوی سهم خواهی عده‌ای را گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار