کد خبر : 60185
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

مدیرکل صدا و سیمای گیلان:

مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه ملی است

مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه ملی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه ملی است.

به گزارش گیلانستان، محمدباقر باقرزاده ظهر امروز در نشست با دبیر و معاونان و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه برای کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این دو فریضه الهی، بهره‌گیری از ظرفیت مردمی باید مورد توجه باشد افزود: در رسانه ملی آمادگی داریم تا مباحث امر به معروف و نهی از منکر را در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به تعامل با دستگاه‌های فرهنگی گفت: تلاش می‌کنیم تا مصداق و الگوهای امر به معروف و نهی از منکر را از طریق رسانه ملی به مردم معرفی کنیم.

باقرزاده با اشاره به برنامه‌ها و رسالت‌های صدا و سیما خاطرنشان کرد: رسانه ملی در حوزه مطالبه‌گری اجتماعی ورود جدی داشته و مبارزه با مفاسد اقتصادی از دغدغه‌های صدا و سیما است.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش صداوسیمای استان گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: کارگروه مشترک صدا و سیما و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای افزایش سطح مطالبه‌گری مردم تشکیل شود.

مرتضی بخشی‌نژاد با بیان اینکه برنامه تکاپو در حوزه مطالبه‌گری در سیمای گیلان فعال است خاطرنشان کرد: برای تولید برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر آمادگی لازم در رسانه ملی وجود دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار