کد خبر : 10646
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396- 27: 22

متاثر از هیچ جناحی نبوده ام/ مستقل انقلابی وارد عرصه انتخابات خواهم شد

متاثر از هیچ جناحی نبوده ام/ مستقل انقلابی وارد عرصه انتخابات خواهم شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت: مسئولین باید اشتغال جوانان را جدی بگیرند و توجه بیشتری به زیر ساخت ها و تقویت اقتصاد کشور داشته باشند و از افرادی که وارد شوراهای اسلامی شهرو روستا می شوند میخواهم به فکر مردم باشند

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد در گفتگویی در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشت ،ضمن تبریک نوروز ۹۶ که توسط مقام معظم رهبری سال ” اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده اظهار کرد: مسئولین باید اشتغال جوانان را جدی بگیرند و توجه بیشتری به زیر  ساخت ها و تقویت اقتصاد کشور داشته باشند و در سایه اقدام وعمل به فکر رفاه و آسایش بیشتر مردم باشند .

عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب کاندیداهای اصلح برای نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت :  مسئولیت پذیر بودن و وفاداری به اصول و ارزش های ناب اسلامی , پاکدستی همراه با خدمت صادقانه  به مردم همراه با تعهد و تخصص و امانتداری بخشی از ویژگی های یک نماینده اصلح در پارلمان محلی است که مردم با ید در انتخابات پیش رو به آن توجه کنند .

فاطمه شیرزاد در ادامه بیان داشت : قطعأ مردم با  حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای یکبار دیگر باعث ترس و هراس دشمن خواهند شد .
شیرزاد با تبریک سال نو به خانواده های معظم شهدا جانبازان  آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بیان داشت :  امروز امنیت آن سوی مرزهای کشورمان به واسطه حضور جوانان دلیر و شجاعی است که با تلاش های خستگی ناپذیر  و حضور انقلابی خود  باعث نا امیدی و شکست دشمن و اقتدار کشور می شوند .
شیرزاد در ادامه افزود:  مادران شهدا مظهر مقاومت و شکیبایی و اقتدار نظام هستند . وی ادامه داد: من عروس خانواده شهیدان مهدی و محمود نهی قناد هستم و ۲۷سال زندگی با مادر گرانقدر شهیدان نهی قناد برای من درس بسیار بزرگی بود .
ایشان همواره در مسائل مختلف به من کمک فکری و معنوی میکنند  شیرزاد افزود : مادران شهدا همواره  تأکید دارند که خدمت صادقانه به مردم و پشتیبانی از  ولایت فقیه خواسته شهدا ست که باید مورد توجه همگان خصوصا مدیران و نمایندگان قرار گیرد .
فاطمه شیرزاد گفت :  توجه به منافع مردم و توسعه شهر رشت همیشه در اولویت کارهایم بوده و هست.  متأثر از هیچ جناحی نبوده ام وروحیه من روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم بوده است. وی تأکید کرد: ان شاالله به صورت مستقل انقلابی واردعرصه انتخابات خواهم شد .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این نکته که شورا های اسلامی نباید وارد مباحث سیاسی شوند ، تصریح کرد:  در تصمیم گیری های مدیریت شهری همیشه مشورت با صاحبنظران و دلسوزان متعهد برای من مهم بوده اما در تصمیم گیری های نهایی همیشه مستقل و منطقی همراه با عقلانیت بدور از سیاسی کاری تصمیم گرفتم . شورای شهر یک نهاد مردمی است و جایگاهی برای سیاسی کاری نیست .
فاطمه شیرزاد ضمن تقدیر و تشکر از صبر وحوصله مردم فهیم و شریف شهر رشت در راستای اجرای پروژه های مدیریت شهری در دوره چهارم ادامه داد: توسعه و تحول شهر رشت خواسته مردم است.ِ شهر رشت نیاز به مدیریت عمل گرایانه دارد .
شیرزاد  اظهار داشت : توسعه و آبادانی شهرو خدمت صادقانه همراه با اقدام وعمل را مطالبه مردم از کاندیداها ی شورای اسلامی شهر در دوره پنجم برشمرد و اضافه کرد:افرادی که وارد شوراهای اسلامی شهرو روستا  می شوند به فکر مردم باشند و منافع مردم و شهر و قانون مداری را در اولویت کارهایشان  قرار دهند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت  وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب را از اصولی مهم در عرصه خدمت به نظام و مردم دانست
فاطمه شیرزاد در خاتمه بیان داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ ضامن اقتدار کشورو سربلندی نظام است./ فرزندان گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجید سه شنبه , ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

شخص مستقل انقلابی حامی این شهردار رانت خوار نمیشود!!!! دروغ خوب نیست!!!!

رفتن به نوار ابزار