کد خبر : 4995
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

متاسفم برای نماینده ای که با همه دعوا دارد و تهمت میزند/ به جای زد و بندهای سیاسی با خدا عهد ببندید که گره مشکلات مردم را وا کنید

متاسفم برای نماینده ای که با همه دعوا دارد و تهمت میزند/ به جای زد و بندهای سیاسی با خدا عهد ببندید که گره مشکلات مردم را وا کنید

مدیرکل سابق استانداری گیلان گفت: جنابعالی بجای این همه دیدارهایی که با مدیران و مسئولان برگزار و تصاویرش را بر روی سایت خود منتشر می کنید، ای کاش به محلات فقیر نشین شهر رشت سر می زدید و از سفره های خالی مردم فقیر بینوا عکس می گرفتید.

عزیز پور عزیزی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به شکایت حمید بقایی از یک نماینده مجلس اظهار کرد: متاسفم برای ان نماینده ای که در جایگاه قانونگذاری اقدام به اتهام زنی می کند. این عمل براساس ماده۶۹۷ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب میشود.

استاد حقوق دانشگاه های گیلان خاطرنشان کرد: هرکسی بوسیله اوراق چاپی یا خطی یا بوسیله درج در روزنامه وجراید یا نطق در جامعه یا به هر وسیله دیگر، به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا انها را منتشر نماید، مطابق قانون جرم محسوب می شود . و اگرنتواند صحت آن ادعا را ثابت نماید، جز در مواردی موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد‌ شد.

مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه تهمت زدن به بی گناه از زشت ترین کارهایی است که اسلام آن را به شدت محکوم ساخته است، گفت: در دولت نهم و دهم جمعی از فرزندان انقلابی و ارزشی در مدیریت های کشور شبانه روز تلاش میکردند و بارها مقام معظم رهبری خدمات شایسته و فداکاری این فرزندان را مورد تایید قرار دادند؛ حال سوال از این نماینده این است که شما چرا هیچ وقت از این زحمات و خدمات تقدیر و تشکر نکردید بلکه سعی کردید در جبهه مخالف قرار بگیرید و همه تلاش ها و زحمات نظام جمهوری اسلامی را در یک دوره هشت ساله نادیده بگیرید.

پور عزیزی با اشاره به اینکه در همه دولت ها ضعف ها و قوت هایی وجود داشته است، گفت: آیا تخطئه کردن این خدمات مورد رضایت پروردگار یکتا هست؟ آیا جنابعالی تاکنون به خود اجازه داده اید که اطلاعاتی از آسیب های اجتماعی استان را برسی کنید؟ مگر شما در سخنرانی دادستان محترم کل کشور در مراسم ارتحال امام (ره) در رشت نبودید که فر مودند در استان گیلان از هر سه ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق میشود و در شهر رشت از هر دو ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق میشود.

purazizi

این استاد دانشگاه با طرح این سوال که آیا وقت آن نرسیده از دستگاههای متولی علت این آسیب بزرگ را جویا شوید، افزود: آیا شما ارزیابی درستی از محیط کسب و کار شهر رشت و استان دارید؟ از وضعیت صنعت تولید اشتغال چقدر اطلاعات دارید؟ از سرمایه گذاران تاچه اندازه ای حمایت کرده اید وچه میزان اعتبار برای کمک به زیر ساخت های صنعت فرسوده گیلان گرفته آید؟

وی با بیان اینکه عده ای در جامعه به دنبال ذبح عدالت بوده و هستند ابراز نمود: آقای نماینده، بفرمایید بگویید که تا چه حد بحث حقوق های نجومی عده ای از غارتگران بیت المال که برای خود حقوق و پاداش های چند صد میلیونی می نوشتند و دریافت می کردند را پیگیری نمودید؟!

پور عزیزی قضیه حذف یارانه نقدی با توجه به افزایش حامل های انرژی را برای مردم استرس زا و ناپسند دانست و خاطرنشان کرد: چرا آمار اقتصادی را برای مردم منتشر نمی کنید آیا حق مردم گیلان همین است؟ انقلاب اسلامی پایه و اساسش عدالت اجتماعی است تا چه اندازه برای تحقق آن قدم برداشتید و سخن گفتید؟

مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان همچنین اظهار داشت: جنابعالی بجای این همه دیدارهایی که با مدیران و مسئولان برگزار و تصاویرش را بر روی سایت خود منتشر می کنید، ای کاش به محلات فقیر نشین شهر رشت سر می زدید و از سفره های خالی مردم فقیر بینوا عکس می گرفتید و آن تصاویر را بر سایت خود قرار میدادید تا مدیرانی که شما از آنان حمایت می کنید بدانند که هنوز در این استان مستمندانی هستند که غذای سفره آنها نان خالی است و از ابتدایی ترین وسایل زندگی محروم هستند.

وی با انتقاد از دغدغه‌های بی مورد و مردم ناپسند بیان نمود: اقای نماینده؛ مشکل جامعه امروز ما پیگیری موضوع مینو خالقی نمی باشد، شما چقدر از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی از درد برنج کاران سخن گفته اید؟ از اینکه کشاورزی در استان گیلان در معرض فناست چه اقدامی برای بهبود وضعیت کنونی انجام داده اید؟

پور عزیزی با بیان اینکه صوت قطار طلب شما اصلا به قطار وصوت آن کاری نداریم، گفت: توقع ما این است که شرمندگی یک پدر در مقابل پنج فرزند بیکار خود، رفع شود . اگر نگاهی به خطابه ها وسخنرانی های شما به صورت کلی شود، دائما درگیر مسایل سیاسی هستید گویا شما باهمه دعوا دارید! ایکاش به جای این وقت گذرانی ها مرحمی بر زخم این مردمی که فقر، اعتیاد، بیکاری، بیماری و هزاران مشکل دیگر آنان را به خود مشغول کرده گامی بر میداشتید.

وی در پایان اذعان نمود: یادتان هست که روزی می گفتید ۷۵ درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می کنند؟اما انگار امروز شهرمان پر از گل و بلبل شده است! ما به این باوریم که شما منصفانه قضاوت نمی کنید و دیدگاه جناحی خود را بر معیارهای عقلانی و منصفانه ترجیح میدهید. بیائید در این سالهای باقی مانده با خدا عهد ببندید که گره مشکلات مردم را وا کنید و فارغ از این زد و بندهای سیاسی برای آینده این استان چراغی روشن کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی یکشنبه , 10 مرداد 1395 - 0:36

بسیار انتقاد درست ومتینی بود. درود بر آنانی که شجاعانه هتاکی ها وگستاخی های عده ای نان خور به نرخ روز را زیر سوال میبرند.

رفتن به نوار ابزار