کد خبر : 1651
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394- 03: 22

متن «میثاق نامه برگزاری اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان»

متن «میثاق نامه برگزاری اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان»

امت شهید پرور ما هشت سال ، جان خود و عزیزانشان را سپر دفاع ساختند تا سدی عظیم در برابر هجوم و تجاوز برپا کنند.

به گزارش در گیلان به نقل از ۸۰۰۰ قهرمان، در جلسه «میثاق نامه برگزاری اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان» که در روز یکشنبه مور خ دهم آبان ماه در بیت حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان گیلان و با حضور استاندار محترم گیلان دکتر نجفی برگزار شد، متنی توسط سبحان کاظمی پور فرزند شهید محمد کاظمی پور قرائت گردید.
شهید محمد کاظمی پور از فرهنگیان بسیجی بود که در استخدام آموزش و پرورش رودبار و به عنوان دبیر هنرستان فنی رودبار خدمت می کرد. ایشان در سال ۱۳۶۴ به همراه ۱۷ نفر از دانش آموزان خود عازم جبهه های نبرد شده و در عملیات والفجر ۸ در ۲۱ بهمن ماه در منطقه عمومی شلمچه به شهادت رسید. فرزند ایشان سبحان کاظمی پور فوق لیسانس مهندسی عمران بوده و در فرودگاه رشت مشغول بکار است.
در جلسه میثاق نامه همه حاضران که از مدیران اجرایی استان گیلان هستند هم پیمان شدند که کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان را به نحو ملی برگزار نموده و تا اردیبهشت سال ۹۵ تمامی توان خود را بکار گیرند.
متن میثاق نامه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرداران ، شهیدان و جانبازان گیلانی ستارگان درخشانی شدند که هرگز از یادها نخواهند رفت.        (امام خامنه ای «مدظله العالی»)

«میثاق نامه» اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان

امت شهید پرور ما هشت سال ، جان خود و عزیزانشان را سپر دفاع ساختند تا سدی عظیم در برابر هجوم و تجاوز برپا کنند. هشت سال در کربلای ایران ، لبیک مداوم به هل من ناصر حسین زمان گفتند و میدان جبهه ها را از حماسه ، دلیری ، جهاد ، شهادت گرم نگه داشتند . برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا ، یاد و خاطره ی حماسه آفرینی های آنان را احیا کرده و روز به روز بر مشتاقان و زائرین این آثار آسمانی افزوده می شود . این اشتیاق ما را بر آن داشت تا برای سیراب تر ساختن کام عطشان نسل نوپای انقلاب و الگوسازی از شخصیت های حماسی و معنوی ، اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان را در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برگزار نماییم .

ما مدیران اجرایی استان عهد می نماییم با تمام توان و همه امکانات با عنایت به رهنمودهای حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان ، دکتر نجفی استاندار محترم استان گیلان و سردار عبدالله پور فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان در جهت تحقق بخشیدن به منویات حضرت امام خامنه ای  ( مدظله العالی) برای احیای فرهنگ عظیم ایثار و شهادت و برپایی هر چه با شکوهتر کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان تلاش نماییم .

با رمز   « یا علی ابن ابیطالب(ع) » (۳ بار) شروع این حرکت بزرگ را گرامی می داریم .

 عکس متن میثاق نامه را در زیرملاحضه می فرمائید.

misaghname3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار