کد خبر : 66032
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۸

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان:

مجریان قانون از فعالیت های انتخاباتی زود هنگام نامزد های انتخابات ریاست جمهوری ممانعت بعمل آورند 

مجریان قانون از فعالیت های انتخاباتی زود هنگام نامزد های انتخابات ریاست جمهوری ممانعت بعمل آورند 

هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان گفت: مجریان قانون از فعالیت های انتخاباتی زود هنگام نامزد های انتخابات ریاست جمهوری ممانعت بعمل آورند .

به گزارش گیلانستان، نشست هیأت نظارت برانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گیلان صبح روز سه شنبه ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات برگزار شد .
در این جلسه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ضمن تاکید بر ضرورت اجرای قوانین خواستار ممانعت مجریان قانون از هرگونه فعالیت های انتخاباتی زود هنگام در عرصه انتخابات پیش رو شد .
حجت الاسلام و المسلمین اشجری گفت : بر اساس ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت نامزدهای انتخاباتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی، مجاز می باشد. لذا حضور نامزدها قبل از اعلام رسمی اسامی بمنظور سخنرانی ، تبلیغ و یارگیری غیر قانونی است .
رئیس هیأت نظارت در ادامه افزود: بر اساس سوابق موجود ، برخی از نامزدها با حضور در بعضی مناطق با برنامه ریزی قبلی اقدام به سخنرانی و با طرح مسائل مختلف، بهره برداری انتخاباتی می نمایند که اینگونه فعالیت ها تخلف و غیر قانونی محسوب می شود.
اشجری یادآور شد ، انتظار می رود دست اندرکاران انتخابات نسبت به جلوگیری از این نوع تخلفات آشکار و انجام وظایف قانونی خود اهتمام لازم را بعمل آورند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار