کد خبر : 30994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397- 16: 21

مجلس‌نشینان فتنه‌گر برای مسائل فرعی به وزارت کشور نامه می‌زنند

مجلس‌نشینان فتنه‌گر برای مسائل فرعی به وزارت کشور نامه می‌زنند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مجلس نشینان فتنه‌گر برای مسائل فرعی به وزارت کشور نامه می‌زنند گفت: مسؤولان دغدغه اصلی جوانان را فراموش کرده‌ و بهتر است به‌جای معرکه‌آفرینی و ایجاد مسائل کاذب به فکر حل مشکل اصلی جوانان جامعه باشند.

به گزارش گیلانستان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: مسئله خانواده در اسلام بسیاری تأکید شده و دشمنان نظام الهی به دلیل اهمیت نظام خانواده، همیشه بنیان آن را هدف قرار داده‌اند زیرا اگر در اجتماع نهاد خانواده صدمه ببیند بسیاری از مشکلات در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین مسائل در زندگی فردی و اجتماعی بنیان خانواده است افزود: امروزه باید به بنیان خانواده توجه زیادی شود اما متأسفانه این موضوع در جامعه کنونی مورد غفلت قرارگرفته و مسئولان نیز موضوع ازدواج جوانان را فراموش کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مسئولان به‌جای توجه به مسئله ازدواج جوانان به فکر ورود جوانان به ورزشگاه‌ها هستند گفت: مسئولان دغدغه اصلی جوانان را فراموش کرده‌اند و به مسئله فرعی می‌پردازند و برخی مجلس نشینان فتنه‌گر نیز برای مسئله فرعی از استان به وزارت کشور نامه می‌زنند.

مهدوی با اشاره به اینکه چرا سوءاستفاده گران هیچ‌وقت برای مشغله جوانان نامه ننوشته‌اند افزود: آسیب‌های اجتماعی زیادی جامعه را فراگرفته اما برخی مجلس نشینان فتنه‌گر یک‌بار جهت زمینه‌سازی ازدواج جوانان این مملکت برنامه‌ریزی درستی نداشته‌اند و فقط به فکر بازی با افکار عمومی و پرداختن به مسائل فرعی هستند.

وی با بیان اینکه چرا این نامه نویسان هیچ‌وقت به خاطر مشکلات موجود در شهرستان به وزارت کشور نامه نمی‌نویسند تصریح کرد: عده‌ای صرفاً به فکر بازی با افکار عمومی هستند و از این طریق جنگ روانی راه انداخته و افکار عمومی را فریب داده و کاذبانه همیشه موج‌سواری کرده‌اند و هیچ‌وقت به دغدغه اصلی جوانان نپرداخته‌اند و بی‌تردید اینان خائنان به این انقلاب هستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با خطاب به مسؤولان استانی گفت: دشمن با تمامی قوا به فرهنگ کشور هجوم آورده و نهاد خانواده را نشانه گرفته و افزایش آمار طلاق و سن ازدواج نیز از نشانه‌های این تهاجم است و مسئولان باید به این موضوعات توجه کنند.

مهدوی با انتقاد از رفتار مردم فریبانه برخی نمایندگان مجلس گیلان افزود: ای فتنه‌گران توبه کنید زیرا دنیا محل جولان اهل جهنم اما دنیا تمام‌شدنی است و باید جواب خون شهدای مدافع حرم را بدهید.

وی با اشاره به اینکه برخی مجلس نشینان فتنه‌گر به‌جای معرکه آفرینی و ایجاد مسائل کاذب به فکر مشکل اصلی جوانان جامعه باشند بیان کرد: مسؤولان مسائل اصلی را فراموش کرده و به مسائل فرعی پرداخته‌اند، درست است که موسیقی یک آرامش مقطعی برای فرد ایجاد می‌کند اما آرامش حقیقی ازجمله اشتغال و مسکن را به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار