کد خبر : 57317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399- 45: 11

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

مجلس برای حل مشکل مسکن پیشگام شده است

مجلس برای حل مشکل مسکن پیشگام شده است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر مجلس در تعدیل بازار مسکن، گفت: مجلس در حل مشکلات حوزه مسکن و التهاباتی که در آن وجود دارد پیشگام شده و اقداماتی نیز در دست اقدام دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری امروز در رشت با اشاره به فشارهای اقتصادی حاکم بر ملت، اظهار کرد: شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است و کشور در شرایط جنگی تمام‌عیار قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای دولت، افزود: در کشور نفت فروخته می‌شود اما پول نمی‌تواند وارد کشور شود و می‌توان گفت در شرایط مناسبی در این حوزه نیستیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت درزمینه اقتصادی، گفت: دولت کنونی نیز کم‌کار و فاقد برنامه‌های اقتصادی است و به‌راحتی نمی‌تواند از پس مشکلات اقتصادی بربیاید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اشاره به جایگاه مجلس در بعد نظارت بر دولت نیز گفت: مجلس در مقام اجرا نیست بلکه یک مقام نظارتی است و در شرایط خاص می‌تواند تصمیماتی را بگیرد و از دولت توضیحاتی بخواهد.

صفری با اشاره به نقش مؤثر مجلس در تعدیل بازار مسکن، بیان کرد: مجلس در حل مشکلات حوزه مسکن و التهاباتی که در آن وجود دارد پیشگام شده و اقداماتی نیز در دست اقدام دارد تا بتواند علاوه بر کاهش قیمت مسکن، شرایط اقتصادی حاکم بر آن را نیز تعدیل کند.

عضو کمیسیون شوراها و کمک‌هزینه معیشتی از دیگر اقداماتی بود که مجلس پیگیر آن بوده و در تلاش است تا مقدمات این کار آماده شود و مبلغی ماهانه به‌حساب خانوار واریز شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار