کد خبر : 5729
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395- 04: 12

مجلس برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تجهیز شده است

مجلس برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تجهیز شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلیات لایحه توسعه مناطق آزاد کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب و توسط دولت تقدیم مجلس شده است، گفت: مجلس برای رشد و توسعه اقتصادی کشور تجهیز شده است.

فرید موسوی در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های منطقه آزاد انزلی اشاره کرد به استفاده کشورها از ظرفیت مناطق آزاد برای توسعه اظهار کرد: فعالیت در مناطق آزاد کشور دارای فراز و نشیب‌هایی بوده است.

وی به انجام فعالیت‌های مناسب در راستای کارکردهای مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی در منطقه مذکور فعال هستند ضمن اینکه پروژه‌های عمرانی در منطقه آزاد انزلی در حال انجام است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سال‌ها پیش شاهد فعالیت‌های عمرانی با فراز و نشیب در مناطق آزاد کشور بودیم، تصریح کرد: اخیراً در منطقه آزاد انزلی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی را نوید روزهای خوب برای این منطقه و کشور دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد به طور یقین در توسعه صادرات کشور مفید است.

موسوی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی که منطقه آزاد انزلی در شمال کشور و به واسطه همسایگی در دریای خزر و کشورهای همسایه دارد، فعالیت این منطقه امری ضروری بود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد انزلی ایجاد شد تا از آن به نحو مطلوب استفاده شود، یادآور شد: دولت حمایت خوبی دارد و مجلس نیز اراده خود را بر اساس تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشته‌اند برای توسعه و رشد اقتصادی کشور تجهیز کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لایحه توسعه مناطق آزاد توسط دولت به مجلس تقدیم شده و کلیات آن در کمیسیون اقتصادی مورد تأیید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بخشی از قوانین مناطق آزاد نیاز به بازنگری است، متذکر شد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مناطق آزاد و ویژه برای توسعه و رشد اقتصادی کشور استفاده کنیم.

موسوی توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد را مهم دانست و متذکر شد: زمینه برای سرمایه‌گذاری خارجی باید در مناطق آزاد فراهم شود و بتوانیم از این سرمایه عظیم برای کشور بهره‌برداری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار