کد خبر : 79998
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401- 33: 12

مجلس شورای اسلامی مخالف جداسازی وزارت‌خانه‌‌ها است

مجلس شورای اسلامی مخالف جداسازی وزارت‌خانه‌‌ها است

.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مخالف جداسازی چند وزارت خانه است، اظهار کرد: دولت طرح جداسازی چندین وزارت‌خانه شامل وزارت راه و شهرسازی و صمت و وزارت کار را پیشنهاد داده بود که مجلس شورای اسلامی مخالف انجام این کار است.
وی با تأکید بر اینکه لایحه جداسازی وزارتخانه‌های مدنظر خود را باید به مجلس ارائه کند، گفت: با توجه به برنامه هفتم توسعه دولت باید برای دریافت رأی از مجلس هر چه سریع‌تر لایحه جداسازی وزارتخانه‌های مدنظر را  آن را ارائه دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عدم واردات برنج در فصل برداشت و توزیع آن در استان‌های شمالی را قانونی دانست و بیان کرد: نمایندگان استان‌های شمالی در نامه‌ای اعتراض خود نسبت به لغو ممنوعیت واردات برنج را اعلام کرده‌ و دولت باید به آن عمل کند در غیر اینصورت مجلس ورود می‌کند.
کوچکی‌نژاد با اشاره به احتمال کاهش برداشت برنج در استان گیلان تصریح کرد: هنوز فصل برداشت آغاز نشده است ولی برخی از مسؤولان اعلام کردند که ۲۰ درصد افزایش تولید برنج داشتیم لذا اظهارنظر برخی از مسوولان مبنی بر این حدس و گمان‌ها درست نیست و تعادل بازار را برهم می‌زند.
وی با تأکید بر لزوم توجه از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در ساماندهی وضعیت پسماند در گیلان گفت: برای مدیریت پسماند و فاضلاب استان گیلان از ظرفیت قرارگاه خاتم و تبصره یک استفاده می‌شود، لذا وقتی شهردار رشت را عزل می‌کنند بسیاری از پروژه‌های مربوطه نیز ناقص باقی می‌ماند و شرکت‌های مربوطه به وظایف خود در این باره عمل نمی‌کنند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی وظیفه نمایندگان را فقط پیگیری بودجه و اعتبارات و جذب آنان دانست و افزود: برای مدیریت پسماند گیلان باید یک فرماندهی واحد در استان انجام ‌شود در این صورت نمی‌‌توان به موفقیت رسید.
انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار