کد خبر : 86412
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401- 57: 19

وزیر ورزش در دیدار مجمع نمایندگان گیلان:

مجموعه‌های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که باشگاه‌دار باشند + تصاویر دیدار

مجموعه‌های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که باشگاه‌دار باشند + تصاویر دیدار

به گفته وزیر ورزش و جوانان، باید در واگذاری پروژه‌ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ‌گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، مجموعه‌های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که باشگاه‌دار باشند.

به گزارش گیلانستان، جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سجادی در این دیدار با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان به دنبال تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس هستیم و اینکه از زوایای مختلف نتایج کارها را ببینیم.

وی با اشاره به فعالیت نمایندگان مجلس در حوزه قانون‌گذاری افزود: از آنجا که نمایندگان مجلس در لایه‌های مختلف جامعه حضور دارند و مویرگی کارها را دنبال می‌کنند اطلاعات خوبی را به ما می‌دهند و با مشکلات حوزه ورزش و جوانان آشنا هستند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص پروژه‌های نیمه تمام کشور بیان کرد: اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا بودجه دولتی برای تکمیل پروژه‌ها به ما داده شود شاید چندین سال زمان ببرد و سیاست ما این است که معطل بودجه دولتی نباشیم و از سرمایه‌گذاران استفاده کنیم که قانون در ماده ۲۷ دست ما را باز گذاشته است.

به گفته سجادی، باید در واگذاری پروژه‌ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ‌گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، مجموعه‌های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که باشگاه‌دار باشند.

   

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار