کد خبر : 64620
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تاکید بر رعایت منع ترددهای اعلامی توسط رانندگان از اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد و گفت: مجوز تردد بین شهری در ایام کرونا توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد پیگیری و حضور شهروندان گیلانی در مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای دریافت مجوز تردد هستیم، اظهار کرد: برابر ساز و کار تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مسئولیت صدور هرگونه مجوز تردد بین شهری بر عهده فرمانداری‌ها است و برای این موضوع پلیس راهنمایی و رانندگی یا سایر مراکز مراجعه نکنند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی صرفا مجری طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها است ضمن اینکه مجوزهای تردد بر اساس شرایط و ضوابط مشخص و برای فعالیت‌ها که الزام به تردد در این ایام دارند صادر می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر رعایت منع ترددهای اعلامی توسط رانندگان از اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد، گفت: ورود خودروهای سواری با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف این خودروها به ترتیب برای شهرهای قرمز و نارنجی مبلغ ۱۰ و ۵ میلیون ریال اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در تمام شهرهای استان ممنوع است و خوردروهای متخلف مبلغ دو میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار