کد خبر : 82420
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401- 39: 20

مجوز راه‌اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان تأمین اجتماعی گیلان گرفته شد

مجوز راه‌اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان تأمین اجتماعی گیلان گرفته شد

به گفته مدیرکل مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با کسب مجوز راه‌اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، کلنگ ساختمان آن در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت تا پایان سال زده خواهد شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، حسین ابراهیمی، مدیرکل مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های عمرانی این مدیریت اظهار کرد: کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و ساخت درمانگاه تخصصی لاهیجان بر زمین زده‌شده و علاوه بر آن بازسازی کامل درمانگاه منجیل و درمانگاه فومن تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی برای مراجعه‌کنندگان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، رشت، افزود: با کسب مجوز راه‌اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، کلنگ ساختمان آن در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت تا پایان سال زده خواهد شد.

 

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان همچنین ابراز امیدواری کرد تا با خرید زمین در شهر صومعه‌سرا، کلنگ ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهر نیز تا پایان سال به زمین بخورد.

 

ابراهیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان نیز، گفت: دو هزار و یک‌صد پزشک طرف قرار با سازمان تأمین اجتماعی استان همکاری می‌کنند که ۱۰۰ درصد آن‌ها، نسخ الکترونیک ثبت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته تاکنون نزدیک به ۹۷۰ میلیارد تومان نسخه الکترونیک توسط پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد تأمین اجتماعی ثبت‌شده، افزود: از آذرماه سال گذشته تا امروز ۹۱۰ میلیارد تومان نسخ رسیدگی و به‌طرف های قرارداد پرداخت‌شده است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه تجهیزات پزشکی نیز گفت: از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان خریداری و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

 

ابراهیمی همچنین خبر داد که طرح‌های عمرانی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) که شامل بازسازی کامل بخش‌های NICUT، رختشورخانه و هتلینگ بخش‌های بیمارستان هست نیز به‌زودی به اتمام می‌رسد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار