کد خبر : 5372
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1395- 25: 1

محرومیت زدایی درگیلان توسط گروه های جهادی/ وقتی که جوانان مومن با دست خالی پا به عرصه سازندگی می گذارند + تصاویر

محرومیت زدایی درگیلان توسط گروه های جهادی/ وقتی که جوانان مومن با دست خالی پا به عرصه سازندگی می گذارند + تصاویر

مسئول گروه جهادی “فاطمیون” گفت: یک بچه حزب اللهی نمی تواند فضای فقر در جامعه را ببیند و آرام باشد، بلکه همانند اسپند روی آتش می شود و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی تلاش می کند.

محمدرضا یاوری نژاد مسئول گروه جهادی “فاطمیون” در گفتگو با “گیلانستان” به تشریح عملکرد و برنامه های این گروه جهادی پرداخت و اظهار کرد: بعد از به اتمام رساندن پروژه های قبلی، هم اکنون به روستای شالمای شهرستان شفت آمده ایم و مشغول بازسازی و ساخت منزلی برای یکی از خانواده های محروم و نیازمند این روستا هستیم.

وی با بیان اینکه این خانواده از حداقل امکانات رفاهی همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام مناسبی برخوردار نیستند، گفت: به لطف خداوند و با کمک دوستان عزیزِ گروه جهادی فاطمیون، به زودی روند بازسازی این خانه به اتمام می رسد.

یاوری نژاد با اشاره به اینکه هزینه های این ساخت و سازها به صورت مردمی و خودجوش تامین می شود، خاطرنشان کرد: ساختن سرپناه و شاد کردن دل یک خانواده مستضعف و محرومی که محتاج نان شبشان هستند آنقدر لذت بخش است که رفقای گروه جهادی از هر طریقی که شده، هزینه های این کار را تامین کرده و مشغول به فعالیت می شوند.

مسئول گروه جهادی “فاطمیون” در ادامه تصریح کرد: به نظر بنده باید اردوی خانوادگی جهادی هم ایجاد شود. اگر یک خانواده ای بیاید اردوی جهادی و سختی های زندگی یک خانواده محروم را از نزدیک ببیند، فواید زیادی برایشان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر در اردوی جهادی فضای فرهنگی حاکم باشد، آن اردو حتی از اعتکاف هم بالاتر می شود، ابراز نمود: وقتی مردم و اهالی این محل ما را با لباس کار، خاکی و خسته می بینند، اگر یک نکته اخلاقی از ما بشنوند با میل و رغبت زیادی آن را می پذیرند.

یاوری نژاد با تاکید بر اینکه بحث اقتصاد مقاومتی در روستا با اردوهای جهادی زنده می شود، خاطرنشان کرد: یک بچه حزب اللهی نمی تواند فضای فقر در جامعه را ببیند و آرام باشد، بلکه همانند اسپند روی آتش می شود و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش برای محرومیت زدایی می کند.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد از تمامی دوستان و همچنین افراد خیّری که ما را در این مسیر کمک کرده اند تشکر و قدردانی نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید دوشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

خدا خیرتون بده ما شا الله به غیرتتون

رفتن به نوار ابزار