کد خبر : 74738
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400- 57: 5

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

محروم شدن مردم آستارا از منابع استانی و ملی با تعلل استانداری در صدور حکم شهردار منتخب!

محروم شدن مردم آستارا از منابع استانی و ملی با تعلل استانداری در صدور حکم شهردار منتخب!

.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، آستارا از شهرهای بزرگ استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بوده و یکی از قطب‌های اقتصادی، توریست داخلی و بین‌المللی در ساحل غربی دریای خزر در شمال ایران محسوب می‌شود.

حال این شهر که بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت دارد گرفتار بازی‌های سیاسی دولت قبل و پسمانده‌های مدیران بنفش در استانداری فعلی شده و حدود ۷ ماه است که بدون شهردار اداره می‌شود!

اعضای شورای ششم آستارا در آغازین روزهای شروع به کار خود یکی از نیروهای متخصص شهرداری را به عنوان شهردار انتخاب کرده ولی استاندار دولت روحانی به بهانه نداشتن ۵ سال مدیریت میانی، حکمش را امضا نکرد! این اولین شوک استانداری به مردم و شورای آستارا بود…

شورانشینان پس از آن نیز در ۸ آذر جوان‌ترین جانباز ۷۰ درصد استان یعنی مهندس میثم الوان‌پور را که هم سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر داشته ( پنجم و ششم) و هم از نیروهای جریان انقلابی شهرستان می‌باشد را برای تصدی بر شهرداری آستارا برگزیدند ولی با گذشت نزدیک به ۲ ماه هنوز هم شهرداری بلاتکلیف است!( شوک بعدی استانداری)

لذا از آنجایی که در شهرداری‌ها افرادی که سرپرست‌ می‌باشند از لحاظ قانونی در بسیاری از امور محدود بوده و باید ” دست به عصا ” حرکت کنند، می‌طلبد با توجه به فرصت اندکی که تا پایان سال مانده، تکلیف شهرداری آستارا مشخص شود.

شایسته است استانداری گیلان با تسریع در صدور حکم شهردار منتخب، هم کارگران و پرسنل را از متضرر شدن در پایان سال نجات داده و هم فرصتی برای شهردار باقی بگذارند که ضمن تدوین بودجه سال آینده، تا دیر نشده منابع استانی و ملیِ بر زمین مانده سالجاری را برای توسعه و پیشرفت شهر مظلوم آستارا جذب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار