کد خبر : 13774
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

محفل انس با قرآن با حضور دریادار سیاری در رشت برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن با حضور دریادار سیاری در رشت برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا گفت: محفل انس با قرآن کریم فردا با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمد باقری ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا اظهار داشت: رمضان فرصتی الهی برای تقویت روحیه معنوی و رسیدن به کمال انسانیت است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا با بیان اینکه این فرماندهی در ماه رمضان، بهار قرآن است ابراز داشت: هر روز صبح در این ماه مبارک، بیش از 64 کلاس قرآن در این مجموعه برگزار می‌شود که بسیار ارزشمند است.

باقری با اشاره به کلام فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای بیان داشت: امروز گل‌هایی بهاری از سراسر این بوستان بزرگی که اسمش ایران است یکی یکی می‌شکفد و خودش را نشان می‌دهد و بذر مبارک قرآن در این سرزمین پاشیده شده است.

وی گفت: امروز بستر برای فعالیت‌های قرآنی مناسب است و فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) به‌عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور صدها تن از جوانان این مرز و بوم در این مرکز، زمینه را برای فعالیت‌های قرآنی فراهم آورده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا اظهار داشت: تمام تلاش بر این بوده که قرآن کریم محور تمامی فعالیت‌ها باشد و کسب مقام‌های متعدد در مسابقات قرآنی در سطح نیروی دریایی و ارتش گواه این مدعاست.

باقری افزود: همه ساله فرمانده نیروی دریایی ارتش در ماه مبارک رمضان در مراکز آموزشی نیروی دریایی حضور یافته و از نزدیک در جریان امور آموزشی قرآنی این جوانان قرار می‌گیرد و امسال نیز ایشان میهمان این فرماندهی است.

به گزارش تسنیم، مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم، سه شنبه 9 خرداد ماه از ساعت 18:30 دقیقه با سخنرانی امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در رشت برگزار می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار