کد خبر : 26209
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397- 40: 18

محمد احمدی پور این روزها کجاست؟!

محمد احمدی پور این روزها کجاست؟!

محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی سابق استاندری گیلان این روزها پس از جدا شدن از بدنه دولت در یک سکوت کامل خبری به سر می برد و آخرین گمانه زنی ها در خصوص وی می گوید به زودی به عنوان مشاور ارشد استاندار البرز معرفی خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، احمدی پور که از آذر ماه سال ۱۳۹۲ به مدت چهار سال یعنی تا بهمن ۱۳۹۶ معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان را برعهده داشت، پس از اتمام ماموریتش در استانداری گیلان ظاهرا خانه نشین شده و در زادگاهش ( لنگرود و لاهیجان ) به سر می برد.

وی که از ابتدای حضورش در دولت تدبیر و امید نیز بازنشسته بود، به لطف ایثارگری و قانون هم ترازی مقامات از طرف وزارت کشور توانست قانون منع بکارگیری باز نشستگان، را دور بزند و با تمدید هر ساله آن، چهار سال در این سمت باقی بماند، از همین رو کمتر کسی می تواند متصور باشد باز کسی گلویش نزد احمدی پور گیر باشد و مجددا دست به دامان وزارت کشور شود و برایش درخواست مسئولیت کند.

با این حال شایعه ها دست از سر احمدی پور بر نمی دارند و از همان روزهای ابتدایی حضور دکتر نجفی در راس استانداری البرز از وی به عنوان یکی از اصلی ترین مدیران لژیونر گیلان به البرز نام می بردند، اگرچه هنوز شعله این شایعه خاموش نشد اما بواسطه ارتباطات گسترده احمدی پور در وزارت کشور گاهی از وی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و گاهی نیز یکی از مدیران رده میانی وزارت کشور نام می برند.

با این وجود آخرین گمانه زنی ها در خصوص احمدی پور ظاهرا باید به واقعیت نزدیک تر باشد، چرا که وقتی یار غارش دید وی هنوز نتوانسته روزهای بازنشستگی خود را در جایی اطراق کند به وی پیشنهاد مشاور ارشد استانداری البرز را داده تا این مرد باتجربه از بیکاری در آید.

گفتنی است وی بعد از از دست دادن همسر خود شبهای زیادی را حتی در همان استانداری گیلان می خوابید و این احتمال می رود کوچ کردن به کرج نیز نباید برای وی کار سختی باشد.

احمدی پور پیشتر در دولت های هاشمی و خاتمی، فرماندار شهرستان های استانه، تالش، رودسر بود و در دولت احمدی نژاد مسئولیت نهاد کتابخانه های عمومی گیلان را نیز بر عهده داشت.

جالب است بدانید بعد از رفتن نجفی به البرز ، وی که از رفتن خود نیز مطمئن بود با خیالی اسوده به سمت فضای مجازی آمد وبا عضویت در اینستاگرام گوشه ای از زندگی خصوصی خود در گذشته و حال به خصوص ایام جبهه و جنگ را در معرض دید عموم قرار داد./ خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار