کد خبر : 77958
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

دادستان مرکز گیلان خبر داد؛

محکومیت ۳ مدیر سابق شهرداری رشت در پرونده زباله سراوان

محکومیت ۳ مدیر سابق شهرداری رشت در پرونده زباله سراوان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: برای ۳ مدیر سابق شهرداری رشت برای تخلف در ساماندهی پسماند سراوان رشت حکم قطعی قضایی صادر شد.

به گزارش گیلانستان، سیدمهدی فلاح‌میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران به پیگیری جدی دستگاه قضا در زمینه متخلفان ساماندهی زباله سراوان اشاره کرد و اظهار داشت: برای ساماندهی پسماند متاسفانه تاکنون اقدام‌ موثری انجام نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان افزود: با اقدام دستگاه قضایی برای مدیران سابق و متخلف در حوزه ساماندهی پسماند پرونده‌ای تشکیل شد؛ برای ۳ مدیر سابق شهرداری رشت تاکنون حکم قطعی قضایی صادر شده و پرونده‌ها در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

دادستان مرکز استان به هزینه‌های فراوانی که برای ساماندهی پسماند سراوان شده است اشاره و خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که حتی تا ۹۰ درصد مبلغ نیز در یکی از این قرارداد‌ها توسط پیمانکار پروژه دریافت اما باز با این وجود هیچ کاری انجام نشد.

فلاح‌میری از تعقیب و پیگیری سایر مدیران متخلف و متولیان عدم ساماندهی پسماند سراوان توسط دستگاه قضایی استان خبر داد و ابراز داشت: دستگاه قضا در زمینه حقوق عامه مردم با هیچ کس مماشات نخواهد کرد و به سراغ متولیان امر می‌رود.

به گزارش تسنیم، مردم سراوان رشت در پی کم‌کاری‌های انجام شده در زمینه ساماندهی پسماند از ۱۵ روز گذشته در ورودی سایت دپوی زباله سراوان تجمع کرده و خواهان اقدام مسئولان هستند شایان ذکر است که ارتفاع زباله در لندفیل سراوان به حدود ۱۰۰ متر رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار