کد خبر : 23919
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396- 42: 18

مخالفان اجرای این طرح از تفکر سرمایه‌داری سود می‌برند

مخالفان اجرای این طرح از تفکر سرمایه‌داری سود می‌برند

نماینده ادوار مجلس ضمن تشریح علت مخالفت برخی افراد با تصویب و اجرای طرح “اعاده اموال نامشروع” گفت: چنین افرادی با اصل تفکر سرمایه‌داری موافق هستند و خودشان نیز از این تفکر سود برده و ذی نفع هستند.

به گزارش گیلانستان، علی آقازاده در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه در حال حاضر وزرایی در دولت حضور دارند که سرمایه آن‌ها میلیاردی است اظهار داشت: ما هم مانند سایر مردم امیدواریم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اجرایی شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی استان گیلان با اعلام اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد با رانت‌خواری و فساد در حال غارت اموال مردم هستند ابراز داشت: اگر مجلس شورای اسلامی همین افراد را کنترل کند برای ما کافی است.

آقازاده ضمن تشریح علت مخالفت برخی افراد با تصویب و اجرای طرح “اعاده اموال نامشروع” خاطرنشان کرد: چنین افرادی با اصل تفکر سرمایه‌داری موافق هستند و خودشان نیز از این تفکر سود برده و ذی‌نفع هستند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی استان گیلان گفت: تا زمانی که تفکر تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری در میان برخی مسئولان است، فساد در کشور پابرجا می‌ماند.

آقازاده خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از حقوق ملت و اجرای عدالت دفاع کنند و در مقابل فساد، اشرافی‌گری، تبعیض، منفعت‌طلبی و رانت‌خواری ایستادگی کنند./ تسینم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار