کد خبر : 36128
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398- 39: 9

مخالفت نماینده رودبار از تخصیص ارز دولتی برای واردات چای

مخالفت نماینده رودبار از تخصیص ارز دولتی برای واردات چای

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات چای مخالفت کرد.

به گزارش گیلانستان، منوچهر جمالی عصر شنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با خانواده جهاد در سالن جلسات جهاد گیلان با تأکید بر توجه این سازمان به شیلات و آبزی‌پروری در رودبار اظهار کرد: در شهرستان رودبار سه سد بهره‌برداری رسیده وجود دارد که دو عدد آن قابلیت آبزی‌پروری دارند.

وی با اشاره به مغفول ماندن دامپزشکی در برخی مناطق رودبار افزود: به دلیل عدم وجود کشتارگاه در رودبار و فاصله دور مراکز کشتارگاهی، مردم مخفیانه و به‌دوراز عوامل بهداشتی اقدام به کشتار دام می‌کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اعلام مخالفت خود از تخصیص ارز ۴۲۰۰ به چای گفت: نباید سوبسید دولت و یارانه مردم به چای اختصاص پیدا کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با انتقاد از تعدد چالش‌های مردمی با منابع طبیعی در رودبار خاطرنشان کرد: دولت و سازمان‌های موازی در جهاد کشاورزی در پرداختن به طرح هادی در روستاها باید نگاه توسعه‌ای داشته باشند.

جمالی با اشاره به اهمیت زیتون در سبد خانوارهای ایرانی و اقتصاد خانوار گفت: لازم است سازمان زیتون در گیلان تشکیل شود تا از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به عشایر توانمند در تولید گوشت قرمز رودبار افزود: رودبار عشایر قابل‌توجهی دارد که جهاد کشاورزی باید توجهی کافی به آن‌ها داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس دهم با تأکید بر واردات چوب باپوست تصریح کرد: به دلیل ناقل بودن بیماری و فقدان قرنطینه موجود در استان چوب بدون پوست به استان وارد می‌شود که دراین‌بین کارخانه‌های MDF و شرکت‌های صنایع چوب را با مشکل مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار