کد خبر : 17093
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396- 33: 15

مخالف حذف اعتبارات آب روستایی در بخش‌هایی از رودبار هستم/ تأمین آب شرب مسئله‌ امنیتی است

مخالف حذف اعتبارات آب روستایی در بخش‌هایی از رودبار هستم/ تأمین آب شرب مسئله‌ امنیتی است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مخالف تأمین آب روستایی در بخش‌هایی از رودبار هستیم، گفت: تأمین آب شرب در رودبار به یک مسئله امنیتی تبدیل‌شده است.

به گزارش گیلانستان، منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به تأمین آب شرب روستایی در بخش‌هایی از رودبار اظهار کرد: در بخش آب‌رسانی در رودبار مقرر شد از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده شود.

وی بابیان اینکه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حذف چند روستا برای تأمین آب خبر می‌دهد اما ما مخالف با آن هستیم، افزود: ما شنیده‌ایم که مقررشده تا بخش‌هایی از رودبار برای طرح آب‌رسانی حذف شوند که این جای نگرانی دارد و امیدواریم این‌گونه نباشد.

نماینده مردم رودبار با قدردانی از تدبیر رهبر معظم انقلاب به لحاظ تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی گفت: اعتباراتی که در حوزه آب لحاظ شده قابل‌توجه است و ما موافقیم آنچه را که دولت و مجلس باهم در حوزه خدمات‌رسانی به مردم در رودبار در نظر گرفته‌اند کاملاً انجام و عملیاتی بشود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی کمبود آب در رودبار را بحرانی توصیف کرد و گفت: تأمین آب شرب یک موضوع امنیتی است و باید سعی شود تا اعتباراتی که در این راستا گذاشته می‌شود درست و صحیح تخصیص و هزینه شود.

جمالی با اعلام اینکه در سال جاری وضعیت آب‌رسانی طی دو سال گذشته بهتر بود است، خاطرنشان کرد: منابعی که در آب‌رسانی روستاها گذاشته‌شده قابل‌ملاحظه است و هم از اعتبارات صندوق توسعه ملی و هم از املاک دارایی‌ها تخصیص پیداکرده است.

وی با تأکید بر تسریع در تأمین آب روستایی در بخش‌هایی از رودبار بیان کرد: روستاهایی در شهرستان رودبار وجود دارند که مشکل آب شرب آن‌ها مربوط به سال‌های ماضی است و ضرورت دارد هرچه سریع‌تر آب‌رسانی به آن‌ها انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وضعیت کمبود آب در کشور گفت: باید منابع تأمین آب شرب روستایی و شهری در کشور افزایش یابد و در کنار آن به‌صورت کارشناسی شده تخصیص پیدا کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار