کد خبر : 17910
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

مخالف طرح حذف عنوان طلاق از شناسنامه هستم/ حذف طلاق از شناسنامه ترویج طلاق بیشتر در جامعه را در پی دارد

مخالف طرح حذف عنوان طلاق از شناسنامه هستم/ حذف طلاق از شناسنامه ترویج طلاق بیشتر در جامعه را در پی دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مخالف بودن با طرح حذف عنوان طلاق در شناسنامه مطلقه‌ها گفت: حذف طلاق از شناسنامه ترویج طلاق بیشتر در جامعه را در پی خواهد داشت.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگویی از رشد طلاق در کشور انتقاد و اظهار کرد: رشد طلاق در کشور متأسفانه بسیار بالا است و جامعه از این منظر رنج می‌برد.

وی با اشاره به افزایش روزافزون آسیب‌های اجتماعی در سایه افزایش طلاق افزود: در کنار رشد طلاق ما شاهد فاجعه در راستای افزایش آسیب‌های اجتماعی هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر طرح جایگزین برای کاهش طلاق در جامعه گفت: حذف کردن عنوان طلاق از شناسنامه زوجین مسئله طلاق را حل نمی‌کند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به لزوم مقاومت در خصوص طرح‌ها و لایحه‌های بی‌اساس تأکید داشت و مطرح کرد: هر چیزی که طلاق را ترویج می‌کند باید در مقابل آن ایستاد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد تا سنت زیبا و پسندیده ازدواج تبدیل به طلاق شود، تصریح کرد: مخالف طرح حذف عنوان طلاق از شناسنامه هستم.

کوچکی نژاد بابیان اینکه حذف طلاق از شناسنامه ترویج طلاق بیشتر در جامعه را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: باید طرح‌های جایگزین در راستای کاهش طلاق داشته باشیم.

وی با اشاره به بهره‌گیری از شیوه‌های کارا برای جلوگیری از کاهش طلاق در جامعه گفت: باید تلاش کرد امر منفور طلاق در جامعه کاهش پیدا کند و جامعه در این راستا به یک آرامش نسبی برسد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس دوشنبه , 20 شهریور 1396 - 16:52

حذف کردن عنوان طلاق از شناسنامه زوجین پاک کردن صورت مسئله ا ست ومشکل طلاق و آسیب های ناشی از آن را حل نمی کند بلکهبیشتر باعث افزایش طلاق می شود و طلاق مثل ازدواج سفید می شود که افراد بدون ثبت ازدواج با هم زندگی می کنند و در هر زمان که خواستند از هم جدا می شوند و هیچ اثری هم در شناسنامه خود بر جای نمی گذارند .و در عین حال باکره بودن و غیر باکره بودن از شناسنامه آسانتر به دست می آید و گرنه باید مراحل آزمایشگاهی را طی کنند و این خود یک معضل بر سایر معضلات می افزاید .

رفتن به نوار ابزار