کد خبر : 6005
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1395- 00: 12

مدیرانی که در مورد تضعیف سپاه سخنرانی می‌کنند هیچ اطلاعاتی ندارند

مدیرانی که در مورد تضعیف سپاه سخنرانی می‌کنند هیچ اطلاعاتی ندارند

معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه پاسداران گفت: نیروهای مسلح، سپاه و بسیج نهادی برخاسته از مردم هستند و مدیرانی که در مورد تضعیف سپاه سخنرانی می‌کنند هیچ اطلاعاتی در مورد این نیروهای ارزشی ندارند.

به گزارش گیلانستان، سردار اصغر شکراللهی در گفت‌وگویی با بیان اینکه مسائل قابل طرحی در مورد خدمات ارزنده سپاه پاسداران در کشور وجود دارد اظهار داشت: برخی از مدیران و مسئولان استان در سخنرانی‌های خود در مورد تضعیف نیروهای مسلح، سپاه و بسیج مسائلی مطرح می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه پاسداران گفت: نیروهای مسلح، سپاه و بسیج نهادی برخاسته از مردم هستند و مدیرانی که در مورد تضعیف سپاه سخنرانی می‌کنند هیچ اطلاعاتی در مورد این نیروهای ارزشی ندارند.

وی با بیان اینکه افرادی که در مورد نیروهای ارزشی سپاه و بسیج سخن می‌گویند می‌توانند با مرور اصل ۱۵۰ قانون اساسی با وظایف سپاه و نیروهای بسیجی بیشتر آشنا شوند افزود: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار شکراللهی با اشاره به سخنرانانی که مطالعه‌ای جهت بیان مطالب خود ندارند تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه خود می‌داند تا بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی در ابعاد مختلف از نظام مقدس اسلامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه محدود به جنگ سخت نیست و تا امروز در تمامی ماموریت‌های محوله توانسته است به نحو احسن به وظایف خود عمل کند مطرح کرد: سپاه پاسداران تاکنون در تمامی امورات محوله موفق و سربلند بوده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه با تاکید بر اینکه بر اساس نص قانون، سپاه پاسداران تحت امر فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری است گفت: سپاه پاسداران از هیچ ارگانی هدایت نمی‌شود و فقط تابع اوامر فرمانده کل قوا است.

وی با بیان اینکه مسئولانی که ادعا دارند حدود و چارچوب نظامی را مشخص می‌کنند و تعیین کننده ورود و عدم ورود نیروهای نظامی در مسائل هستند افزود: همه نیروهای مسلح تحت امر ولی امر مسلمین هستند و خود را مطیع اوامر ولایت فقیه می‌دانند و هیچ کس به غیر از ایشان تعیین کننده چارچوب نظامی نیست.

سردار شکراللهی با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مطرح کرد: تمامی ماموریت‌هایی که سپاه پاسداران در مدت بیش از ۳۷ سال گذشته انجام داده است هم برای دوستان و هم برای دشمنان آشکار است و برهیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به‌عنوان بازویی در حوزه‌های سازندگی و عمرانی به کمک دولت‌ها می‌آید خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها که توانایی انجام پروژه‌های محوله را ندارند، این پروژه‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با موفقیت به انجام می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه با اشاره به دولتمردان وقت و قبلی که از قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه به‌عنوان نهادی موفق با رویکردی مناسب یاد می‌کنند تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج در جبهه فرهنگی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند.

وی مطرح کرد: اقدامات شایسته‌ای به‌وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء در بحث محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی و نیروی مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های محروم کشور انجام شده است که در هفته دفاع مقدس مورد تقدیر دولت نیز قرار گرفت.

سردار شکراللهی با اشاره به نمایش فاخر فصل شیدایی که از کارهای فرهنگی سپاه پاسداران است و در هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: نمایش فصل شیدایی جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جدید و از جمله کارهای تاثیرگذار فرهنگی بود که توسط سپاه پاسداران به مدت ۱۰ شب برگزار شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن جمعه , ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

دورود بر شرف و غیرت پاسداران و بسیجیان عزیز که بفرموده امام خمینی ره شجره طیبه اند و به یقین مخالفان آنان شجره خبیثه اند. دورود بر سردار شکراللهی.

رفتن به نوار ابزار