کد خبر : 39181
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398- 16: 17

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان:

مدیران اجرایی گیلان چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران نگذارند

مدیران اجرایی گیلان چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران نگذارند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به رونق تولید، چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران نگذارند.

به گزارش گیلانستان منصور مولایی‌پور ظهر امروز در جمع فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در حوزه سرمایه‌گذاری بایستی بر مبنای اطلاع‌رسانی دقیق و فنی به سرمایه‌گذاران باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر فضای کسب‌ و کار در کشور مناسب نیست افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران داشته باشند.

مولایی‌پور با اشاره به آمار ایران در رتبه‌بندی شاخص‌های اقتصادی در جهان تصریح کرد: رتبه ایران در رتبه‌بندی شاخص‌های جهانی زیر ۱۰۰ است که نشان می‌دهد برخورد ما با بخش خصوصی خوب نبوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با تأکید بر اینکه وظیفه دولت‌ها فراهم ساختن زیرساخت‌ها برای کسب‌وکار است خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای رفع مشکلات زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران کمک کنند.

مولایی‌پور با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران بخش مهمی از توسعه یک منطقه هستند افزود: شهری مانند دبی در کشور امارات که زمانی برای کارگری به ایران راهی می شدند که هم‌اکنون ۸۵ درصد از جمعیت آن خارجی و ۱۵ درصد بومی هستند.

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی عامل رونق اقتصادی در منطقه هستند اظهار داشت: قطعاً مدیران دستگاه‌های اجرایی دغدغه توسعه و رونق تولید دارند که لازم است مدیران در سال رونق تولید از بخش خصوصی با قاطعیت حمایت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از اتباع این کشور جهت سرمایه‌گذاری وارد این کشور شده‌اند که هم‌اکنون این شهر را متحول کرده‌اند.

مولایی‌پور با بیان اینکه دستور اکید رئیس‌جمهور حمایت و رفع موانع مشکلات بخش خصوصی است افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار داریم در راستای کمک به رونق تولید، چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران نگذارند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار