کد خبر : 15821
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

مدیران به افراد تحت امر خود بگویند که در نماز جمعه حاضر شوند/ این مجالس خار چشم دشمنان است

مدیران به افراد تحت امر خود بگویند که در نماز جمعه حاضر شوند/ این مجالس خار چشم دشمنان است

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم ما هیچ‌وقت جنایات منافقین را فراموش نمی‌کنند گفت: منافقین همان داعشی‌های دهه 60 هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  یوسف صدیق عربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر رشت در مصلای این شهر اظهار کرد:  مدیران جامعه برنامه‌ریزی کنند و به افراد تحت امر خود بگویند که در نماز جمعه حاضر شوند و توجه داشته باشند که این مجالس خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به فرارسیدن عملیات مرصاد در پنجم مرداد بیان کرد: در عملیات مرصاد این قدرت سپاه و قدرت ارتش بود که همان‌جا منافقین را خاک و خون کشید و اجازه تجاوز به این منافقینی که گفته بودند در عرض ۴۸ ساعت تهران را خواهند گرفت نداد.

امام‌جمعه موقت رشت گفت: در آن عملیات دشمنان با تسلیحات کامل که از طریق دشمنان نظام در اختیار آن‌ها قرارگرفته بود قصد ورود به داخل کشور را داشتند که با مقاومت دلاورمردان انقلاب اسلامی نابود شدند

وی با تأکید بر اینکه مردم ما هیچ‌وقت جنایت‌های منافقین را فراموش نمی‌کنند افزود: منافقان دست‌هایشان به خون هزاران نفر زن و مرد بی‌گناه آلوده‌شده است به تعبیر مقام معظم رهبری یک عده‌ای در داخل کشور جای جلاد و شهید را عوض نکند، منافقین همان داعشی های دهه 60 هستند.

عربانی با اشاره به اینکه ابتدا باید خود را به تقوای الهی دعوت کنید و سپس دیگران را گفت: تقوا باعث می‌شود که شیطان در دل ما نفوذ نکند  اگر از خدا دور شوید می‌بینید که شیطان در دل‌ها نفوذ می‌کند.

وی بابیان اینکه کل حکام  دنیا باطل‌اند  افزود: از روزی که بشر دنیا را مورد استعمار قرار داد به‌وسیله زور و سرنیزه و چنگ انداختن دنیا را چپاول کرد درصورتی‌که  اصل حکومت برای خداست و همه دنیا تحت فرمان اوست.

امام‌جمعه موقت رشت بابیان اینکه حکومت حق الهی  بهانه حکومت برای خداست اظهار کرد: در داستان غدیر که پیامبر حضرت علی علیه‌السلام را به‌عنوان امام شیعیان معرفی کرد و حکومت علی علیه‌السلام را تشکیل داد، چون از دعوت به مقام ولایت رسید و امام مهدی (عج) را معرفی کرد و حکومت جهانی متعلق حضرت مهدی عجل الله است هست و او دیر یا زود خواهد آمد جهان را از ظلم و ستم نجات خواهد داد

وی با اذعان به اینکه امامت آن‌هایی که گزینش مردمی داشتند  باطل است چون مردم نمی‌توانند امام را تعیین کنند بیان کرد: مقام این افراد پایین‌تر از مقام نبوت است بشر هرگز نمی‌تواند پیامبر را گزینش کند و مردم در مقام امامت و نبوت فرصت گزینش ندارند و امام باید  پاکی و قداست پیامبر را داشته باشد تا در دل مردم بنشیند و مردم او را دوست داشته باشد و مقتدای خود قرار دهند.

عربانی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) شیخ الائمه است گفت: تفاوت امام صادق با سایر ائمه در این است که ۳۴ سال امامت کرد و حدود ۱۲ هزار دانشجو، چهار  هزار متخصص و ۴۰۰ نفر محقق در پیشگاه او کسب علم کردند و جابر بن حیان از ایران از نمونه‌های بارز آن است.

امام‌جمعه موقت رشت گفت: از هر علوم یک حرف منتشرشده است وقتی امام مهدی عجل الله بیایند آن ۲۷ حرف دیگر هم معلوم می‌شود و مردم از زندگی واقعی لذت خاصی خواهند بود

وی به وضعیت قبرستان بقیع اشاره کرد و افزود:  وهابیت و تکفیری‌ها چند سنگ بی‌نشان را بر روی قبور مطهر امامان شیعه در قبرستان بقیع گذاشته‌اند و این مظلومیت امامان شیعه را نشان می‌دهد زیرا حتی آن‌ها این اجازه را به شیعیان جهان نمی‌دهند که بر روی مزار مطهر این امامان حاضر شوند

عربانی بیان کرد: از امتیازهای استان گیلان این است که بقعه‌های متبرکه زیادی دارد و وجود ۸ هزار شهید استان گیلان و شهدای مدافع حرم این را نشان می‌دهد که مردم گیلان با ولایت و اهل‌بیت دوست هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار