کد خبر : 4828
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395- 39: 9

مدیران دزد، زمانی که دفاع از ایران نیاز باشد از خود مقاومتی نشان نمی دهند

مدیران دزد، زمانی که دفاع از ایران نیاز باشد از خود مقاومتی نشان نمی دهند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: مدیران دزد از خود مقاومتی نشان نداده و همین مردم کشاورز مقاومت و دفاع می کنند.

حجت الاسلام و المسلین محمد جمالی در گفتگو با درگیلان، با بیان اینکه در راستای فعالیتهای طرح هجرت و در قالب اردوهای بسیج سازندگی به مناطق محروم شهرستان املش عزیمت و دیداری نیز با آن عزیزان کرده اند، اظهار داشت: بازدید از طلاب و روحانیون و سرکشی به دانشجویان نیز صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه دیدار با کشاورزان چایکار و روستاهای بخش مرکزی و رانکو املش نیز انجام شد، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی دولت، بسیاری از مردم اظهار نگرانی و شکایت کردند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه وضع معیشتی کشاورزان و مردم در این مناطق بسیار نامناسب و حتی برخی توان خرید نان از نانوایی را ندارند، مطرح کرد: مردمی که با تلاش و سختی های فراوان در هوای گرم و سرد، آفتابی و بارانی، برگ سبز چای را برداشت کرده و آن را به کارخانجات تحویل دادند و اکنون با هزاران امید منتظر دریافت دستمزد خود هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با مطرح کردن اینکه بسیاری از این کشاورزان به امید روزی که دستمزد کار کشاورزی خود را دریافت و با گرفتن آن به مشکلات مالی خود رسیدگی کنند، افزود: هزینه هایی مانند جهزیه عروسی، شهریه دانشجویی، مایحتاج روزانه و … از جمله این مشکلات و برنامه ریزی ها است.

وی با بیان اینکه اکنون پاسخ به این کشاورزان را چه کسی می دهد و چرا باید اینگونه در فقر باشند، مطرح کرد: اگر بودجه نیست چرا برخی از مدیران در فصل تابستان درساختمانهای مجلل و زیر سرمای کولر و بر روی صندلی ریاست خود نشسته اند و حقوق های نجومی دریافت می کنند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مگر این انقلاب، انقلاب مستضعفین و محرومین نیست، تصریح کرد: چنانچه روزی دشمنان خارجی و داخلی قصد داشته باشند تا خدای ناکرده آسیبی به این نظام برسانند یقین داشته باشید که مدیران دزد از خود مقاومتی نشان نمی دهند و همین مردم با رشادت، مقاومت و دفاع می کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تأکید فرمودند، گفت: بنده بعنوان یک طلبه و روحانی در میان مردم هستم و صدای مظلومانه آنها را به گوش مسؤلین به خصوص دولت محترم می رسانم.

وی با اشاره به اینکه در مقابل قاچاق چای بایستید و واردات چای اسانس زده خارجی را بگیرید و به یاری و کمک مردم کشاورز و چایکار بشتابید، مطرح کرد: چای سنواتی را از بین ببرید و یا امسال از کشور خارج کنید تا مردم از شر این محصول در امان باشند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه اگر برنامه درست، مدیریت سالم و نظارت خوب فرهنگ سازی شود چای گیلان بهترین چای دنیا محسوب می شود، گفت: چای گیلان دارای ارگانیک، طعم، عطر و رنک ممتازی است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کشاورزی ما رونق گرفته و جوانان شوق و انگیزه تولید را داشته باشند. /انتهای پیام

گفتگو از حمید اصغری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار