کد خبر : 9863
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395- 51: 15

مدیران دولتی همگی با دیدگاه سیاسی به مسائل و مشکلات نگاه می‌کنند

مدیران دولتی همگی با دیدگاه سیاسی به مسائل و مشکلات نگاه می‌کنند

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدیران دولتی ما همگی نگاهشان سیاسی است و اگر بخواهیم از وزیر اقتصاد و یا هر وزیر دیگر در خصوص مشکلات سئوال کنیم با دیدگاه سیاسی و نه مرتبط با عنوان خود پاسخ خواهند داد.

به گزارش گیلانستان، سردار پاسدار بهروز اثباتی در یادواره شهدای عملیات والفجر ۱۰ در مسجد والیعصر(عج) بالا محله فومن، اظهار داشت: فرهنگ شهادت منشاء قدرت جمهوری اسلامی است.

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نام شهدا در تاریخ درخشان است، افزود: تنها راه نجات ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌روزرسانی فرهنگ شهادت مبتنی بر آموزه‌های عاشورایی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند “انقلاب ما برای تثبیت دارای ۵ مرحله است” گفت: انقلاب اسلامی، برپایی حکومت اسلامی، تشکیل دولت اسلامی که اکنون در آن قرار داریم، تمدن اسلامی و رسیدن به آرمان های اسلامی، مراحل آن است.

سردار اثباتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو مرحله از ۵ مرحله از راه حل رهبری را طی و در مرحله سوم قرار دارد تصریح کرد: به طور کلی برای حل مشکلات ، نظام ۴ راه را پیش روی خود دارد.

وی توسعه امنیتی، توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگ را ۴ راهکار برای نجات نظام بیان کرد و افزود: مدیران دولتی ما همگی نگاهشان سیاسی است واگر بخواهیم از وزیر اقتصاد و یا هر وزیر دیگر در خصوص مشکلات سئوال کنیم با دیدگاه سیاسی و نه مرتبط با عنوان خود پاسخ خواهند داد.

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران را یکی از سرافرازترین نیروهای مسلح جهان دانست و اعلام داشت: در طول تاریخ چندین هزار ساله ایران هیچگاه ارتش قدرتمندی به مقتدری وضعیت کنونی‌اش نداشته‌ایم.

سردار اثباتی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تنها راه نجات این انقلاب را برای طی کردن ۵ مرحله فوق توسعه فرهنگی دانستند بیان کرد: توسعه فرهنگ تنها راهی است که می‌تواند این انقلاب را به اهداف اصلی خود برساند.

وی با بیان اینکه امروزه پرچم انقلاب اسلامی از شرق به سمت اندونزی، مالزی و کشورهای دیگر و از غرب به سمت دریای مدیترانه در حال حرکت است، اظهار داشت: مهم کلید انقلاب اسلامی است که به سراسر دنیا نفوذ داشته است.

سردار اثباتی گفت: انقلاب اسلامی ایران به هر علتی مدل توسعه اقتصادی نداشته است که این یک واقعیت است و این سبب شد رهبری شعار امسال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کنند و همه مطلع هستند برای اقتصاد مقاومتی چه اتفاقاتی افتاده است.

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اکثر دولت‌ها و روسای آنها به استثنای مقام معظم رهبری و شهید رجایی در کشور توسعه سیاسی داشته‌اند که نتیجه آن منجر شد به اینکه تمامی وزرا نیز سیاسی انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که تنها راهی که سبب خواهد شد انقلاب اسلامی بتواند ۵ مرحله خود را طی کند توسعه فرهنگی است که حضرت امام(ره) به آن اعتقاد داشتند و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

سردار اثباتی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند “فرهنگ شهادت تنها راه نجات این مملکت است” و اگر دولتی بخواهد ما را از این بن بست خارج کند یک راه بیشتر ندارد و آن ادراک فرهنگ مجاهدت است که دیگر کدخدا نتواند برای ما تعیین تکلیف کند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار