کد خبر : 22102
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396- 04: 18

مدیران فاسد گیلان را باید در نمازهای جمعه مقابل چشمان مردم به شلاق کشاند تا درس عبرتی برای دیگران شود

مدیران فاسد گیلان را باید در نمازهای جمعه مقابل چشمان مردم به شلاق کشاند تا درس عبرتی برای دیگران شود

پدر شهید علیزاده گفت: مردم گیلان انتظار دارند دستگاه قضایی قاطعانه با مدیران ارشد و دلال های فاسد برخورد کند تا ملت مزه عدالت را بچشند.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس قضایی گیلانستان با اشاره به بازداشت های اخیر برخی مدیران ارشد استان گیلان توسط دستگاه قضایی اظهار کرد: متاسفانه جریانی “لیبرال” در جامعه ما حاکم شده است که به هر جنایت و خیانتی ممکن است دست بزنند. وقتی لیبرال در جامعه ای حاکم شود، همفکران آنان نیز در لایه های زیرین و مدیریتی نفوذ می کنند و به دلیل عدم تقوایشان حقوق مردم را پایمال و تضییع می نمایند. قطعا برای چنین مدیریت هایی باید اهرم های نظارتی و برخوردهای قضایی در نظر گرفته شود.

پدر شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده با بیان اینکه یقینا تخفیف و تسامح در برخورد با این متخلفین برای مردم قابل قبول نخواهد بود، خاظرنشان کرد: اگر مسئولین محترم قضایی با فساد مدیران برخورد قاطع کنند مردم را همراه خود خواهند دید.

وی با تاکید بر اینکه باید با باندهای اختلاس و حقوق های نجومی به شدت برخورد شود، افزود: امروز اگر قوه قضائیه بین مردم و مسئولین تبعیض قائل شود و مسئولان متخلف و فاسد را مجازات نکند، شاهد نارضایتی ملت از دستگاه قضایی خواهد بود.

این خطیب برجسته گیلانی ادامه داد: مردم گیلان انتظار دارند دستگاه قضایی قاطعانه با مدیران ارشد و دلال های فاسد برخورد کند تا ملت مزه عدالت را بچشند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: مدیران فاسد گیلان را باید در نمازجمعه های استان حاضر نموده و بدون هیچ گونه ملاحظه ای در مقابل چشمان مردم به شلاق بکشانند تا دیگر کسی دست به تخلف نزند و آنان را از مجامع عمومی عبور دهند و بگویند عاقبت و نتیجه سوءمدیریت‌ها این می شود.

وی همچنین ابراز نمود: با این کار سایر مدیران، حساب دستشان می آید و هیچ گاه به خود اجازه چپاول و غارت بیت المال و اموال مردم را نخواهند داد. اگر این نوع برخودها صورت گیرد برای مردم دلگرمی به وجود می آید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار