کد خبر : 81923
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401- 18: 21

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مدیران ورزشی نگاه عدالت محور به همه نقاط گیلان داشته باشند

مدیران ورزشی نگاه عدالت محور به همه نقاط گیلان داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدیران ورزشی باید نگاه عدالت محور به همه نقاط استان داشته باشند، گفت: پیشرفت و توسعه ورزش در همه بخش‌های گیلان ضروری است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار با جامعه ورزش گیلان در رشت با بیان اینکه مدیران ورزشی باید از دیدگاه‌های تخصصی و نظرات ورزشکاران برای پیشرفت ورزش کشور استفاده کنند، گفت: یکی از وظایف مهم مدیران حوزه ورزش، توجه ویژه و رسیدگی به پیشکسوتان و ورزشکاران آسیب دیده و بیمار است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدیران ورزشی باید نگاه عدالت محور به همه نقاط گیلان داشته باشند، افزود: پیشرفت و توسعه ورزش در همه بخش‌های استان گیلان ضرورت جامعه است.

 

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی افراد را ارتقا می‌دهد، بیان کرد: با گسترش ورزش همگانی، گام مؤثری در پیشگیری از بیماری‌ها در جامعه برداشته می‌شود و پیشگیری، هزینه بسیار کمتری نسبت به درمان دارد و مهم‌تر از درمان است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ورزش همگانی و قهرمانی باید به یک میزان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ورزش در روحیه آفرینی و تقویت همبستگی در جامعه و عزت ملی نقش مؤثری دارد و باید به توسعه کمی و کیفی آن توجه ویژه شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران ورزشی باید از دیدگاه سازنده ورزشکاران استفاده کنند، عنوان کرد: مدیران ورزشی باید نگاه عدالت محور به همه نقاط گیلان داشته باشند تا مجموعه استان به این باور برسند که مسئولان ورزشی به همه نقاط گیلان نگاه ویژه و مساوی داشته و به فکر پیشرفت و توسعه ورزش در همه بخش‌های استان هستند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه رعایت سیاست‌های کشور در عرصه ورزش ضروری است اما نباید در این عرصه سیاست زده عمل کرد، گفت: جوانان ورزشکار ما پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا رساندند.

 

وی با اشاره به اینکه خود اتکایی، خودباوری و اخلاق مداری سه محور مهم در ورزش است که توسط جامعه ورزش باید رعایت و نهادینه شود، ادامه داد: در بخش اخلاق مداری نیز هم اینک ورزشکاران ما در جهان الگو هستند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به حضور پرافتخار ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های جهانی تصریح کرد: ورزشکاران ما به اخلاق مداری معروف هستند و هم اینک نیز جوانان پرتوان ما در عرصه ورزش پیام انقلاب را به تمام دنیا رساندند به خصوص بانوان ورزشکار ما که با حجاب خود، افتخارات بی‌نظیری را در ورزش کسب کردند.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ورزشکاران ما با امتناع از بازی در مقابل رژیم صهیونیستی الگوی سایر ملت‌ها هستند، افزود: چند کشور از این امر پیروی می‌کنند و با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی روبرو نمی‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حضور ورزشکاران ایرانی در جام جهانی بیان کرد: این اقدام، نفرت و دشمنی آنان را نسبت به ملت ما نشان می‌دهد زیرا استکبار جهانی و دشمنان ما حاضر و راضی نیستند که ملت ما شاد باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار