کد خبر : 47243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398- 06: 18

آیت‌الله فلاحتی در جلسه اضطراری بررسی آسیب‌های برف گیلان:

مدیران گیلان بپذیرند که انتقاد مردم، به‌حق است/ مسئولان نسبت به کندی روند خدمات‌رسانی از مردم عذرخواهی کنند/ مردم به‌دنبال نتیجه عملی جلسه‌های مدیریت بحران گیلان هستند

مدیران گیلان بپذیرند که انتقاد مردم، به‌حق است/ مسئولان نسبت به کندی روند خدمات‌رسانی از مردم عذرخواهی کنند/ مردم به‌دنبال نتیجه عملی جلسه‌های مدیریت بحران گیلان هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به نیازها و مشکلات مردم شد و گفت: حضور مسئولان در عرصه میدانی و کنار مردم، موجب آرامش جامعه می‌شود.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه اضطراری بررسی آسیب‌های ناشی از برف در استان که در دفتر ایشان برگزار شد با تاکید بر تسریع در برطرف کردن آسیب‌های موجود توسط دستگاه‌های متولی اظهار کرد: از تلاش تمام مسئولان در برطرف کردن مشکلات مردم قدردانی می‌کنم.
وی بر وجود اتاق اندیشه‌ورز برای مدیریت حوادث غیر مترقبه در دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: تنها اعتبارات رافع تمام مشکلات نیست بلکه این مدیریت و نظارت است که می‌تواند بسیار موثر واقع شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی قبل از بارش برف باید تمهیدات لازم را می‌اندیشیدند، تصریح کرد: بخش اعظم زندگی آپارتمان‌نشینی وابسته به برق بوده و قطع برق مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.
آیت‌الله فلاحتی بر همراهی تمام مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در برطرف کردن مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: قبول دارم نبود امکانات و بودجه کافی در ارائه خدمات مناسب تاثیرگذار است اما اکنون زمان حضور میدانی مدیران در عرصه است.
وی با اشاره به وضعیت مسیر رودبار تا رستم آباد، بیان کرد: مدیران باید از قبل گلوگاه‌های آسیب‌پذیر استان را شناسایی کنند و تمهیدات لازم اندیشیده شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان، نبود هماهنگی بین مسئولان شهری را سبب معضل ناشی از بارش برف دانست و خاطرنشان کرد: کاغذبازی‌های اداری مردم را به تنگ آورده است.
آیت‌الله فلاحتی بر حضور میدانی مدیران برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و یادآور شد: اعزام سریع اکیپ اداره‌های خدمات‌رسان به ویژه برق برای اتصال برق خانه‌های مردم در مناطق مختلف گیلان حائز اهمیت است.
وی، خواستار عذرخواهی مدیران گیلان به دلیل کندی روند خدمات‌رسانی در بارش برف اخیر از مردم شد و اظهار کرد: اگر مسئولان مربوطه عذرخواهی کنند، مردم می‌پذیرند.
امام جمعه رشت به بازتاب حضور مردم گیلان به‌ویژه شهر رشت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن زیر بارش برف شدید در عرصه کشوری و جهانی اشاره کرد و افزود: حضور ملت در عرصه برای ما عزت‌آفرین شده و باید قدردان مردم باشیم.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نبود برق در بخش‌های مختلف شهر رشت، بیان کرد: مدیران برای برطرف کردن مشکلات مردم باید حضور میدانی داشته باشند.
وی ادامه داد: خانه‌ای که مدت ۲۰ ساعت برق ندارد شرایط برای اهالی آن بسیار سخت است و مدیران گیلان باید بپذیرند انتقاد مردم به‌حق است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم به‌دنبال نتیجه عملی جلسه‌های مدیریت بحران استان هستند، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات شرکت‌های خصوصی نیازمند برنامه‌ریزی از قبل است و تمام امکانات باید پای کار آورده شود.
آیت‌الله فلاحتی قطع برق، وضعیت جاده‌های برون شهری و معابر داخل شهری را ۳ معضل ناشی از آسیب بارش برف در گیلان برشمرد و گفت: در راه ماندگی ۲۲ ساعته از سراوان تا رشت خجالت‌آور است و این امر عمق آسیب ناشی از برف را نشان می‌دهد.
وی، خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به نیازها و مشکلات مردم شد و اظهار کرد: حضور مسئولان در عرصه میدانی و کنار مردم، موجب آرامش جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار