کد خبر : 47708
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398- 31: 16

ادامه عزل مدیران ضعیف در بحران برف؛

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان هم برکنار و مدیر جدید معارفه شد+ تصاویر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان هم برکنار و مدیر جدید معارفه شد+ تصاویر

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن پیامبر اعظم (ص) این شرکت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان این مراسم باحضور مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ، مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ، دکتر علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ، مهندس بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و جمع کثیری از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد .
مهندس همایون حائری اظهار داشت : استان گیلان با دارا بودن نیروی انسانی متبحر و متخصص جایگاه ویژه ای در صنعت برق کشور دارد .
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت : با تلاش های صورت گرفته در مجموعه صنعت برق کشور در بخش کاهش پیک طی دوسال اخیر دستاوردهای بزرگی داشتیم و ضروری است با برنامه ریزی صحیح و اجرای دقیق برنامه های مدیریت مصرف ۰۹۸ برای تابستان آینده شاهد کمترین مشکل ممکن باشیم .
وی ضمن اشاره به بحران اخیر بارش برف شدید در استان و خاموشی های ناشی از آن افزود: استان گیلان طی سالیان اخیر دچار بحران های زیادی شده است که آسیب های جدی به شبکه های توزیع و فوق توزیع استان وارد آورده است و باید با تخصیص منابع لازم و برنامه ریزی صحیح ، پایداری و تاب آوری شبکه های توزیع برق گیلان افزایش یابد .
همایون حائری خاطر نشان کرد: مهندس طالبی در دوران مدیریت خود توانست با پشتکار و تلاش وافر خدمات ماندگاری از خود در صنعت برق استان به یادگار بگذارد ، همچنین دکتر هنرمند نیز جز افراد محقق، باتجربه و متخصص صنعت برق استان است که امید است به پشتوانه مجموعه پرتلاش توزیع برق گیلان و برنامه ریزی صحیح خدمات شایسته ای به مردم شریف استان ارائه کند .
در پایان این مراسم و در راستای دستورالعملهای شایسته گزینی وزارت نیرو برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و با توجه به فراخوان مدیران ارشد شرکت توانیر، ضمن تکریم و تجلیل از زحمات مهندس جمشید طالبی ، دکتر محمد اسماعیل هنرمند بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد . 

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار