کد خبر : 22422
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396- 29: 18

مدیرکل ارشاد گیلان و ناتوانی در دفاع از گفتمان انقلاب؟!/ فاضلی و آزمون شهریور!

مدیرکل ارشاد گیلان و ناتوانی در دفاع از گفتمان انقلاب؟!/ فاضلی و آزمون شهریور!

پدیدآمدن و رشد قارچ گونه کانال های ضد انقلاب خارج نشین با گستره فعالیت استان گیلان این سئوال را در ذهن مطرح می کند که آیا فاضلی و مجموعه اش توان مقابله با این رسانه های موبایلی ضدانقلاب را دارند یا خیر؟

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی مدیرکل ارشاد استان را به مسئولیت دبیری کمیته فرهنگی و هنری استان گیلان منصوب کرده، حکمی که از چند منظر قابل بررسی است؛ نخست از منظر بیدار باش برای مدیری که وظیفه ای جز در حوزه فرهنگی و هنری ندارد و ضعف احتمالی سبب این انتصاب به منزله یادآوری تذکرگونه وظایف است و دوم اینکه شاید سالاری بخواهد تحولی عظیم در حوزه فرهنگی با بهره گیری از توان مدیر فعلی ارشاد گیلان و عواملش ایجاد کند و این انتصاب آزمون شهریورماه برای قبولی یا مردودی ارشاد در حوزه فرهنگ و هنری است.

آزمون شهریور ماه به این دلیل که به نظر می رسد ارشاد گیلان حداقل در حوزه فضای مجازی و رسانه دارای نقصان جدی در سیاستگذاری و حمایت از آثار و پدید آورندگان آثار انقلابی است و به همین دلیل در آزمون خرداد ماه تجدید شده و نمره قبولی به دست نیاورده است!

اینکه برنامه ریزی خاصی وجود ندارد مشهود است؛ متاسفانه و در کمال ناباوری و در جواب عملکرد غیر عرفی ارشاد در برخورد و شکایت از رسانه های مردمی! برخی از اقشار مردم بجای اعتماد به رسانه های رسمی بعضا مشکلاتشان را از روی ناآگاهی به کانال های ضدانقلاب مطرح می کنند، چرا که ارشاد گیلان بجای حمایت از رسانه ها, همواره شاکی رسانه های انقلابی و متعهد بوده بطوریکه در هفته دفاع مقدس جانباز دفاع مقدس را با شکواییه ای راهی دادگاه می کند!

براستی که فیروز فاضلی و مجموعه تحت اداره اش نتوانسته برنامه آفندی و پدافندی در حوزه فضای مجازی داشته باشد و امروز ضدانقلاب بر مدیران انقلابی با الفاظ زشت پیک نیکی و… می تازد که برازنده نیست.

نامه برای فیلتر کردن رسانه های مردمی به هیئت نظارت بر مطبوعات نیز از دیگر شاهکارهای دوران فاضلی است؛ تلاشی که با حمایت شن خورزاده ها و با مسروری ارشادی ارسال و پاسخ وزارت ارشاد به این درخواست آماتورگونه منفی بود تا پروژه حذف رسانه های مردم محور در این مرحله ناکام بماند!

به یقین هم قسمی وجود نداشته و ندارد که هم دشمنان قسم خورده انقلاب و هم مدیرکل ارشاد نمی خواست رسانه های انقلابی با دغدغه های مبارزه با فساد، رانت و تبعیض فعالیت کنند تا با حذف رسانه داخلی مردم به سوی رسانه ضدانقلاب سوق پیدا کرده و مخاطب شوند!!! بلکه با نگاه خوشبینانه، مدیریت ارشاد بصیرت لازم و درک صحیح از ضرورت فعالیت سرافرازانه رسانه های انقلابی را نداشت.

پدیدآمدن و رشد قارچ گونه کانال های ضد انقلاب خارج نشین با گستره فعالیت استان گیلان این سئوال را در ذهن مطرح می کند که آیا فاضلی و مجموعه اش توان مقابله با این رسانه های موبایلی و درجه چندم را دارند یا خیر!؟/رویدادگیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار