کد خبر : 49048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت:

مدیریت غلط و عدم برنامه ریزی عامل اصلی تحقق نیافتن بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت است

مدیریت غلط و عدم برنامه ریزی عامل اصلی تحقق نیافتن بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت است

حجت جذب عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت طی نامه ای عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح را عامل اصلی عدم تحقق بودجه 98 اعلام کرد.

به گزارش گیلانستان حجت جذب عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت طی نامه ای عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح را عامل اصلی عدم تحقق بودجه ۹۸ اعلام کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

با سلام خدمت کلیه همشهریان خوب و مهربانم

این روزها که مردم عزیز ما با بیماری منحوس کرونا به شدت درگیرهستند از خداوند متعال خواستارم که این مشکل برطرف شده وهرچه زودتر به زندگی عادی و روزمره برگردند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و همکاران خدوم شهرداری رشت به ویژه پرسنل سازمان آتش نشانی و معاونت خدمات شهری وسازمان آرامستانها کمال تشکر را داشته و از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای آنها در کنار خانواده خواستارم .

و همچنین تقدیر می‌کنم از همشهریانم که همانند بحران های قبل دست در دست هم داده و شبانه روز تلاش می کنند تا کمبودها و نیازهابرطرف گردد. که دراین رورها تشکل‌های مردم نهاد ، هیت های مذهبی ، انجمن ها وموسسات خیریه ، پایگاه های مقاومت بسیج که بسیار زحمت می کشند .

جا دارد تشکر ویژه از جهادگران عرصه سلامت داشته باشم پزشکان و پرستاران و کلیه کسانی که برای رضای خداوند در این عرصه فعالیت میکنند تا بتوانیم شهری سالم داشته باشیم اینجانب صادقانه اقرارمیکنم زبان از گفتن تلاش‌های شبانه‌روزی آنها قاصر است انشاالله مزد زحماتشان را حضرت حق عنایت بفرماید .

جا دارد به کلیه مدیران و مسئولین خسته نباشید گفته عرض کنم در این بحران که قرار است ما به عنوان نمایندگان مردم باری از دوش آنها برداشته و آرامش را در شهر فراهم آوریم از گفتن مطالب و اخبار مختلف ودامن زدن به مشکلات دست برداشته واز انتشاراخباری که در برخی موارد قابل تامل بوده و باعث می‌شود دشمنان از این خلأها سوء استفاده نماید و به اهداف خودشان برسندخودداری کنیم و با تمام توان در کنار یکدیگر برای پیشبرد اهداف اصلی نظام به ویژه رفع بحران این بیماری تلاش کنیم و در گام اول آرامش را در جامعه به وجود آورده و مردم خوب شهر را به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی تشویق کنیم و به جد پیگیر مطالبات مردم از طریق دستگاههای مجری و خدمات رسان باشیم و به عنوان ناظر با نظارت جهادی و صحیح در کنار آنها حضور داشته باشیم. اما به عنوان نماینده مردم شهرم از مسئولین به ویژه استاندار محترم انتظار دارم جهت رفع مشکلات پیش آمده به ویژه تامین دارو و مواد بهداشتی و مهم‌تر تامین ارزاق عمومی تدبیری ازجنس اجرایی نمایند بطورمثال علی رغم تولید قابل قبول محصولات بهداشتی اهم از ماسک ومواد ضدعفونی کننده توسط سازمانها و اقشار مختلف مردم متاسفانه شاهدیم که بدلیل عدم نظارت صحیح و مدیریت واحد هنوز بخش عمده ای از مردم نتوانستند لوازم فوق را تامین ویا در اختیار داشته باشند و همین امر باعث شده تا متاسفانه سودجویان ازاین مشکل سواستفاده نمایند .لذاواحدهای نظارتی با دقت بیشتری نسبت به کنترل بازار اقدام کنند.

اما نکته مهم دیگرکه دغدغه این روزهای پایانی سال پرسنل زحمت کش شهرداری و نیروهای حجمی رشت شده است پرداخت حقوق و معوقات آنهاست که بنده بارها در صحن شورا نسبت به این امر مهم تذکر دادم و از ماه‌ها قبل پیگیری نمودم و علل تاخیر را بارها یادآور شدم ؛ عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح ودرست عامل اصلی تحقق نیافتن بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت بوده است و همین امر باعث شده که مطالبات پرسنل شهرداری یکی از بزرگترین دغدغه ها باشد و در این روزهای پایانی سال تامین حقوق حدود ۴ هزار پرسنل کار بسیار سخت و دشواری شده است حال باید همچون مردمان شهرمان که در کنار یکدیگر به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند با همدلی و در کنارهم نسبت به رفع این مشکل اقدام صحیح انجام دهیم .و در این جا باز یادآور می‌شوم که مشکلات تامین حقوق پرسنل و منابع مالی شهرداری در سه ماهه اول سال ۹۹ از برنامه ها و تدابیرمدیریتی شهردار رشت باید باشد و از الان نسبت به تامین آن برنامه ریزی شود .

ان شالله در اولین فرصت گزارشی از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری به اطلاع مردم خوب و فهیم شهر رشت خواهم رساند .

در سایه توجهات حضرت حق بوده و مراقب تمام مهربانی ها وخوبیهایتان باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار