کد خبر : 33936
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397- 44: 20

مدیر تازه منصوب شده و ۵ ابهام بزرگ/ از ماجرای رقص مختلط و کتک زدن یک طلبه تا مرخصی اجباری به رئیس دفتر در ساعاتی از شبانه روز!+ جزئیات

مدیر تازه منصوب شده و ۵ ابهام بزرگ/ از ماجرای رقص مختلط و کتک زدن یک طلبه تا مرخصی اجباری به رئیس دفتر در ساعاتی از شبانه روز!+ جزئیات

داستان مرخصی اجباری به رئیس دفترتان در عصرها و جایگزینی یکی از دوستان خود به جای ایشان چه می باشد؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اخیرا در یکی از استانهای کشور انتصابی در مهم ترین پست سیاسی رخ داده که تحلیل گران و کارشناسان سیاسی حواشی و ابهامات زیادی در آن برشمرده که در همین راستا ۵ سوال و ابهام از محضر گرانقدر آقای معاون پرسیده می شود:

۱. جنابعالی پیشتر فرماندار یکی از شهرستانهای جنوب کشور بوده و در زمان مسئولیتتان سخنان مقام معظم رهبری پیرامون هشدار به مذاکره کنندگان توسط دلسوزان نظام و انقلاب بر روی بنرهایی در سطح شهر نصب شد؛ آیا صحت دارد که بنرها به وسیله یکی از مدیرانتان یکباره جمع آوری و باعث تنش شدید بین نیروهای انقلابی و مسئولین دولتی گردید؟!؟!!

۲. حتما مستحضر هستید که در نوروز ۹۷ مراسمی تحت عنوان “جنگ شادی” به دستور شما در شهرستان برگزار و در آن جوانان به رقص مختلط پرداختند؛ آیا این خبر درست است که وقتی طلبه جوانی به صورت لسانی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نمود، مورد کتک شدید چند تن از مسئولین قرار گرفت و حضرتعالی باز هم رسما از آنان حمایت نمودید؟!

۳. ماجرای جدایی یک خانم ورزشکار از شوهرش و ارتباط با وی و همچنین اختلاس او و زندان رفتنش و بعد آزاد شدنش چیست؟!

۴. داستان مرخصی اجباری به رئیس دفترتان در عصرها و جایگزینی یکی از دوستان خود به جای ایشان چه می باشد؟ و ارتباط این موضوع با حضور تعدادی خانم آرایش کرده از ساعت ۱۵ به بعد در دفتر شما چیست؟!

۵. ماجرای تضییع اموال عمومی و بیت المالِ کارخانه سیمان شهرستان و خرید یک خودروی سانتافه چه می باشد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار