کد خبر : 48010
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398- 40: 11

مدیر کل جدید محیط زیست استان گیلان معرفی شد

مدیر کل جدید محیط زیست استان گیلان معرفی شد

«ساسان کفایی» به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان معرفی شد.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع چهارشنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست گیلان که احمدرضا لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز حضور داشت؛ با تصریح اینکه محیط زیست و حفاظت از آن رکن اساسی همه برنامه‌های توسعه استان است، افزود: یکی از تأکیدات ما در استان توجه به مسائل محیط زیستی به ویژه پسماند به عنوان اولویت اول است.

استاندار گیلان موضوع پسماند و مشکلات تالاب انزلی را مسئله‌ای مهم، ملی و بین المللی عنوان و تأکید کرد: مدیرکل محیط زیست گیلان باید برای ساماندهی این موضوعات نقش آفرینی مؤثری داشته باشد.

زارع با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت‌ها، گفت: از ظرفیت فعالان زیست محیطی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در این بخش باید بدرستی و شایستگی استفاده شود.

وی ادامه داد: نگاه ما در پیشرفت گیلان و کشور بر مبنای توسعه پایدار با حفظ محیط زیست است و تلاش می‌کنیم پروژه‌های عمرانی با حفاظت و صیانت از مواهب طبیعی و خدادادی، اجرایی کنیم.

در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات «قربانعلی محمدپور» مدیرکل سابق محیط زیست گیلان، «ساسان کفایی» به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان معرفی شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار